• supersötasilversara

tips på docka!

Vår dotter är 4 år och älskar att leka med dockor (som många barn i den åldern gör ). Hon har ganska många dockor men alla är ärvda och väldigt slitna så vi tänkte att hon kunde få någon/några nya i julklapp. Är det någon som har tips på någon bra tygdocka? Eller om det är värt att kosta på en docka som kan prata/matas (typ Skrållan)?

Mer tips vad man kan köpa till en docktokig unge? Vår dotter har redan badbalja, vagn, matstol och massor med kläder till dockorna.

Så klart får hon också något annat till jul, kanske något spel, böcker och liknande.

• Svar på tråden tips på docka!
  • norgesessan

Förbruksvaror som nappar och flaskor. vi har en docka med magneter i händerna, fötterna och munnen, så nappen fastnar.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • supersötasilversara

Norgesessan: den dockan låter ju kul, vart kan man köpa en sådan?

Det jag verkligen skulle vilja hitta är en minileksaksmobil som kan hänga över dockspjälsängen. En som passar och enkelt går att fästa. Men jag har inte hittat någon än.

• norgesessan

denna köpte vi till ettan, så det var nog 2004 gissar jag. Ska titta om jag ser någon...

• norgesessan

Bärsjal!! Det tyckte min son om...Det går att göra själv..(om man kan sy lite).

Svar på tråden tips på docka!