Behöver råd
Hej,
Jag och min partner har ett lite jobbigt problem. Vi har varit tillsammans i 5år. Det var knöligt i början eftersom andra inte accepterade oss i och med stor åldersskillnad. I allfall vi har det jättebra, vi älskar verkligen varandra. Vi har alltid haft ett underbart sexliv och speciellt min kille har velat haft sex varje dag om inte flera ggr per dag.
Men plötsligt för några veckor sedan så har det förändrats, han blir nervös när vi ska sex och jag vill mer än han ha sex. Vi har pratat väldigt mycket om det hela och kommit fram till att det handlar inte om att kärleken håller på att svalnar, för vi vill vara med varandra fortfarande. Han känner sig pressad och jag känner nig otillräcklig eftersom jag inte kan hjälpa honom, vi vet inte hur vi ska lösa detta?
Om det hjälper att veta så är han 36år och jag 22 och han har en slags chefposition på hans jobb, som tar tid och kraft. Vi har många gemensama intressen och har många planer inför framtiden som vi båda ser fram emot. Jag hoppas att vi kan lösa detta, vi tycker ju att det är verkligen mysigt med sex:(
MVH//piff o puff