• mybeby

Varför så svårt att finna kärleken

Fattar inte varför det ska vara så svårt att finna sin kärlek,, de sägs att de ska finnas där ute men NEJ..
    saknar att dela glädje, tårar, barn ock MKT kärlek till man känner sig liksom så ensam,,
    vill bara hitta den rätte att bara kunna starta ett helt nytt liv med som har barn o är bered på att ta steget till fler barn då jag vill ha fler:D
    dom flesta man hittar är inte bereda på familjelivet o kan tyvärr inte acceptera att jag tar mitt barn i 1a hand,, :S

så vart finns ni..? så trött på att leta o leta för har ju otur i kärlek hela tiden hittar man den perfekta så rasar allt igen..=(

alltid mysigt att kramas med den man älskar i soffan o pyssla om varan hihi

Take Care!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-17 21:37
    jaa det är ju skönt att höra att man inte är ensam om detta då haha,,
    nej man ska nog inte leta efter sin kärlek bättre o låta kärleken finna mig istället hehe:P

Må bäst alla

• Svar på tråden Varför så svårt att finna kärleken
  • lycklig pappa 1981

hej !
    du kan ju alltid leta här =)
    vi är nog flera killar här på familjeliv som tycker som du * ler *

• princezz77

Kan inte annat än att hålla med. Oxå trött på att inte ha funnit "The One" som passar mej..Suck!

• Mundt

det är enkelt! numera är man så kräsen att att hälften kan räcka...man bryr sig helt enkelt för mycket om sitt/sina barn så man blir för petig och sortera bort dom som mycket väl kunde blivit utmärkta partners och går och tror att snart så hitta man den absolut perfekta partnern utan att se att den går sidan om en.

• Mallis79

Den dagen kommer... När den är mogen ;) Njut istället !!! Det tänker jag göra!!

• koa

ja inte så enkelt ,man börjar ju ge upp . .

• mybeby

jaa de är ju skönt att man inte är ensam om detta då haha:P
    man ska inte gå leta efter sin kärlek därute
    bättre kärleken finner mig som sagt =)

Må bäst alla

• Mamma1988

Här är en till!
    Min son är snart 1år och jag har haft 3 killar undertiden sen han kom, men fan de har bara funkat i någon vecka. Dom tycker inte om att sonen kommer i första hand och då blir jag bara förbannan och säger att dom får gå.
    Jag vill oxå hitta kärleken.
    Gör jag inte de snart så blir jag nunna eller något..
    Vill ju ha någon att mysa me när sonen sover..

• mybeby

känner som dig helt sjukt att inte vissa kan acceptera att barnen såklart ska komma i första hand,, så är dom inget att ha..
    ja man saknar ju att kramas med nån i soffan när barnen lagt sig,, inte så kul att sitta sj varje dag hehe,,,:S

• Mamma1988
    mybeby skrev 2009-11-18 21:29:26 följande:
    känner som dig helt sjukt att inte vissa kan acceptera att barnen såklart ska komma i första hand,, så är dom inget att ha..ja man saknar ju att kramas med nån i soffan när barnen lagt sig,, inte så kul att sitta sj varje dag hehe,,,:S
    nää ja börjar tröttna på de..
    vart hittar man kärleken?
    kan ju inte gå ut på puben varje helg som man gjorde innan man blev mamma..
    hmm va ska man göra:S
  • mybeby

nä precis man kan ju inte göra det.. men man får sluta leta o låta kärleken finns oss istället.. ju mer man letar hittar man aldrig eller så är de bara fel men kärleken finns nånstans där ute ska du se hihi

• Takari

Ny typ av internetdejting

Hejsan, 

Tänkte sprida det jag har håller på med till flera människor. 

Jo det är såhär att jag också tycker att dejtingsidor och vad de har att erbjuda inte är mycket värt och jag tycker det verkar som att många är intresserade av att skapa så mycket profit och hela tiden höja vinstmarginalen än att faktiskt hjälpa människor. Om folk hittar varandra samtidigt så är det bara bra. Dejtingsidor ploppar upp hela tiden och läser man på forum finns det människor som mest vill köpa en sådan typ av hemsida och sedan börja kamma hem pengar. Alla kan göra det, det krävs ingen talang eller kunskap utan mest pengar för att starta och sedan marknadsföra sig. Detta gjorde att jag började fundera på om det inte finns något bättre sätt. 

Det jag har börjat med är att använda min kunskap/talang eller vad man nu vill kalla det på internetDet är så att jag verkar kunna para ihop människor och har därför sökt mig till olika ställen på internet och sagt att jag vill testa detta gratis för de som vill. Jag har ca 60 intresserade i åldern 30-50 med några yngre och några äldre och igår så matchade jag två av dessa människor och väntar med spänning på hur det kommer gå. Det syntes att de var på samma våglängd och jag har gång på gång haft rätt så jag känner mig rätt trygg. =) 

Dock är det många som inte matchar med varandra som letar efter rätt person så därför tänkte jag utöka denna grupp människor och bjuda in fler. Så finns det någon här som söker någon kan du vara intressant. Jag har många kvinnor och män som väntar på att jag ska hitta den där åt dem, kanske är det du? 

Är du intresserad så kan jag säga att du behöver inte skriva ner någon information om dig själv eftersom jag utgår endast från foton. Det betyder dock inte att jag går efter utseende utan jag går efter ögon och ansiktsuttryck- ett nytt system som hittills stämt varje gång i stort sett. 

Så vill du vara med på vad som kan vara nya sättet att dejta över internet, så hojta till så kan jag berätta mer eller maila mig på karinz27@gmail.com 

Vänliga hälsningar, 
    Karin

• Profeten

Vet hur det är, när jag inte jobbar 12h nätter har jag min son.
    Inte mycket tid över till något annat än o jobba o vara pappa :)

Men är nöjd ändå, klart man vill ha någon men ser inte hur det skulle ske :)

Svar på tråden Varför så svårt att finna kärleken