• Arnsmamma

Var kan man köpa fint julpapper?

jag söker på nätet men hittar bara sidor som levererat till större företag.

jag vill ha lite finare gärna tjockare julpapper. något gammaldags och något glansigt. sen gärna saker man kan dekorera med.

jag vill beställa via nätet för jag att gå in i en butik o leta är inte något för mig . slutar med att jag tar ett i högen bara som alla andra år . vill sitta hemma och kunna välja i lugn och ro . göra julklapparna lite mer personliga .

tar gärna mot tips om ni vet nån sida man kan hitta fina bilder och förslag hur man gör paketen lite roligare :)

• Svar på tråden Var kan man köpa fint julpapper?
  • Sencha

Panduro tycker jag har fina. Tjockare vet jag inte, dock...?

0401 & 0807
  • nano

Jag burkar köpa de bruna, "pappriga" papperet som alltid finns. Det blir superfin att stämpla på bla. Brukar ocskå ta små stuvar av andra papper och linda som en bård över det bruna. Då blir det inte så dyrt eftersom det bruna tom är brukar vara väldigt billigt men väldirg personligt och många har berömt mig för hur fint det är inslaget.

• Arnsmamma

får nog ta o åka till panduro och kolla där. kollade lite på hemsidan med nästan allt jag ville ha va slutsålt såklart. det med brunt papper va en bra ide :)

mer tips tar jag gärna imot och har ni bilder på fina inslagna packet eller presenter så är jag intreserad :)

idag hitta jag två fina rullar med nalle phu och de va bara i min vanliga ica butik :) små barn brukar ju vara mer intreserade av papperet än av inhållet sen lite färg glada snören blir nog bra ..

Svar på tråden Var kan man köpa fint julpapper?