• Lekia

Nikki, vad tycker ni om det? Gulligt eller vad tänker ni på

Som rubriken lyder

Vill ha Massor av svar!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 13:35
    illägger att vi har ett -lind efternamn, inget -son

• Svar på tråden Nikki, vad tycker ni om det? Gulligt eller vad tänker ni på
  • lunkentuss

gulligt SMEKnamn -inte tilltalsnamn...

• Anatha

Strippa eller porrstjärna är det jag spontant tänker.

• Lilly mama

Jag får bilder av tjejer med mycket hårsprej och tuperat hår, axelvaddar, spetshandskar, pumps, minikjol... Ja, rockersbrudar från 80-talet. Eller brudar förresten? Killarna såg ju också ut så!

Valet av namn beror mycket på efternamnet. Nikki Anderson låter lite pajigt, men kan funka med en annan typ av efternamn. Kommer inte på något bra exempel bara...

• Lilly mama

Sen döpte väl Gry Forsell sin dotter till Nikki? Känns kanske sådär att välja ett så speciellt namn när en relativt känd person precis döpt sin unge till det.

• Stårschan
    Lilly mama skrev 2009-11-04 13:11:54 följande:
    Jag får bilder av tjejer med mycket hårsprej och tuperat hår, axelvaddar, spetshandskar, pumps, minikjol... Ja, rockersbrudar från 80-talet. Eller brudar förresten? Killarna såg ju också ut så! Valet av namn beror mycket på efternamnet. Nikki Anderson låter lite pajigt, men kan funka med en annan typ av efternamn. Kommer inte på något bra exempel bara...
    Håller med, faktiskt.
    Vet gör blott den som vida far och färdas bland mycket folk
  • Lekia

jätteglad över allas svar! Mera svar! Är själv dubbel till namnet. Tycker att d är sött men känner vibbar av typ strippa...

Vill som sagt ha fler åsikter!

• siamusen

Nja. Föredrar Nike i sa fall.

• annah75

Jag håller inte med majoriteten utan gillar Nikki.. Har namnet själv på min "lista" men mannen min är inte sååå förtjust i det tyvärr...

Svar på tråden Nikki, vad tycker ni om det? Gulligt eller vad tänker ni på