• Jessica Lindell

Händuge manny leksaker

Hej är de någon som vet vart det säljer Händige Manny leksaker och kläder i Sverige. har försökt hittat men hittar inget. Kanske de inte säljer leksakerna i Sverige ännu?

/Jessica

• Svar på tråden Händuge manny leksaker
  • kletig85

Om du bor i göteborg, kungsbacka eller i närheten så såg jag händige manny leksaker i leksaksaffären på freeport igår.
    Mjukisdjur formade som hans verktyg och även han själv som mjukisdjur fanns.

• Fleur
    var precis in och svarade på en annan trån ang. just detta  har också letat som en galning i säker alla leksaksaffärer i hela stockholm utan framgång....

gick då in på ebay och där finns det hur mycket som helst till rimliga priser har köpt en "docka" med verktyg och lite olika större verktyg som pang som är dotterns favorit... fick rätt mycket för dryga 550 inkl. frakten och leveranstiden var ca 1 vecka

hoppas det funkar att länka..

shop.ebay.com/i.html?_kw=handy%20manny&_fcid=...

Köpte själv denna men den var billigare

cgi.ebay.com/DISNEY-HANDY-MANNY-LETS-GET-TO-W...
    °?°?°? ღ♥ Jonathan 951012 ♥ღ♥ Isabelle 080103 ♥ღ?°?°?°
  • Fleur

Blidde fel.... så här ser den ut i allafall verktygslådan spelar melodin och manny pratar några fraser (dock på ängelska men det är de där standard fraserna som faktiskt är på engelska även i programet)
  • Fleur

jag hittade på br idag

• SaraSara

De saker som min dotter har har jag köpt på tradera. Där kan man hitta mycket som är oanvänt dessutom :) 
    Jag har dock inte sett det i någon leksaksaffär här i stan ännu, vilket är tråkigt eftersom hon kollar på playhous disney när hon ser på tv och där visas Händige Manny flera gånger om dagen.  

Svar på tråden Händuge manny leksaker