Fantasier som börjar gå för långt?!
Jag måste bara skriva av mig innan jag blir tokig!
Jag har en underbar pojkvän sen snart 3 år tillbaks, vi har även en son på 8 månader, jag är bi, och det berättade jag ganska tidigt i förhållandet, han reagerade inte ngt speciellt på det men efter ett tag så berättade han att han tyckte det var lite jobbigt.. Ngn gång på fyllan så berättade jag att jag hade vart med en tjej endast 1 gång men skulle gärna göra det fler ggr, pga att jag är mer sexuellt attraherad av tjejer än killar och känner väl att jag inte fått leva ut den biten riktigt, men nu har vi inte pratat om det på långt över ett år. Men de senaste månaderna kan jag inte sluta o fantisera om att ha sex med en tjej och jag har ingen jag kan prata med det om, jag älskar min sambo över allt annat och skulle aldrig kunna vara otrogen! Men dessa fantasier gör mig tokig!!
Nyligen så fick jag reda på att en tjejkompis upptäckt för ett tag sen att hon är bi och nu skaffat flickvän och samtidigt som jag blev jätteglad för hennes skull blev jag sjukt avundsjuk för att hon hade en tjej och tankarna började snurra ännu mer!! gahhhh...
jag blir sjuuukt förvirrad... hjälp..