• cucy

Köksö

Hej!

Någon som byggt en egen köksö och som vill dela med sig av bilder och ritning?

Är inne på en fristående köksö, utan el/vatten installerat, vita underskåp/lådor och med ekskiva, ungefär som en sådan som johnny och mathias från roomservice gjorde till emma och zäta!

• Svar på tråden Köksö
  • Elli47
    mamma0104 skrev 2009-11-04 23:38:38 följande:
    www.styleroom.se/album/12932Här är lite bilder på vårt kök som har köksö, vi har visserligen el i vår men välkommen och titta!
    Jättefint! Skulle också vilja ha så där men tyvärr är vårt kök/allrum så konstigt byggt så det inte passar med köksö... ja det skulle vara isåfall om man skulle ta bort köksbordet helt?...
  • cucy
    mamma0104 skrev 2009-11-04 23:38:38 följande:
    www.styleroom.se/album/12932Här är lite bilder på vårt kök som har köksö, vi har visserligen el i vår men välkommen och titta!
    Vilken fin köksö, superläcker! Har ni byggt den själva?! Vi skulle vilja ha en liknande, inte lika stor. Skulle kunna tänka mig hälften så stor!

Skulle du vilja beskriva lite närmare hur ni har byggt den!?

Tack på förhand!
  • mamma0104
    cucy skrev 2009-11-08 23:20:38 följande:
    Vilken fin köksö, superläcker! Har ni byggt den själva?! Vi skulle vilja ha en liknande, inte lika stor. Skulle kunna tänka mig hälften så stor!Skulle du vilja beskriva lite närmare hur ni har byggt den!? Tack på förhand!
    Köksön är byggd av vanlig köksinredning , vi har satt köksstommar med ryggarna mot varandra och sedan föranklat dom. Vi har inte dubbla rader helt runt om utan bara en enkel rad en bit så det ska finnas benutrymme så man kan sitta vid den. Vi har klätt in hela ön med panelskivor som målats och sedan har vi en måttbeställd bänkskiva över som går ut lite längre på ena sidan så det finns benutrymme att sitta där också. Något som jag tycker är kanon är att vi har eluttag på båda kortsidorna så man kan använda elvisp osv.

Jag bara älskar min ö :)
  • cucy

Tack så mkt!

Er köksö är verkligen superfin, förstår att du älskar den! :)

Svar på tråden Köksö