• Anonym (???)

Raka underlivet nu ? Fortfarande avslag!

Är det okej att raka sig nu efter 2 veckor ? (vaginal förlossning).
    Har fortfarande avslag, men vill ändå se hyffsat fräsch ut..

Någon som vet ?

• Svar på tråden Raka underlivet nu ? Fortfarande avslag!
  • Weezy

Av hygien skäl hade jag gjort det ...

• Anonym (???)
    AannaH skrev 2009-11-05 08:42:37 följande:
    Varför skulle man inte få?
    Okej tar det som att är okej
    Tänkte om .. jag vet inte.. bara nojig för infektionsrisk !
    Tack för svaret!
  • olandstoken
    Weezy skrev 2009-11-05 08:43:47 följande:
    Av hygien skäl hade jag gjort det ...
    ? raka sig?
  • Weezy
    olandstoken skrev 2009-11-05 08:44:40 följande:
    ? raka sig?
    Japp.. inte kul med avsag som fastnar i håret där nere om man nu har det... dess utom blir det till att lukta dess utom.. usch...
  • AannaH
    Anonym (???) skrev 2009-11-05 08:44:40 följande:
    Okej tar det som att är okej Tänkte om .. jag vet inte.. bara nojig för infektionsrisk ! Tack för svaret!
    Ja ta det som ett okej tror nog att jag rakat mig efter förlossningarna hade ju trots allt avslag ganska länge...o hade man inte kunnat raka sig då hade man väl haft hår så man kunnat göra rastaflätor
    Robin -97 Nemo -05
  • Kalle the man

Fråga vad det rabiata feminsiterna tycker som skriver i tråden "slutat raka mej". Dom påstår att raka kön samt under armar mm bara är en modefluga som är på väg bort...

• redneck girl

det gör varken till eller från om man rakar sig eller ej.men eftersom du troligtvis kommer ha avslag 3 veckor till,så blir det ju blött och musen lättare blir irriterad.hår skyddar faktiskt då.jag har väntat tills det varit borta.sen har jag averkat skogen.avslaget kommer ju ut i bindan,och det är ju det som luktar.

• olandstoken
    Weezy skrev 2009-11-05 08:51:38 följande:
    Japp.. inte kul med avsag som fastnar i håret där nere om man nu har det... dess utom blir det till att lukta dess utom.. usch...
    tror inte att det luktar mer för där är hår! var och en rakar sig om man vill om man nu tycker att det blir frächare eller inte är ju upp till var och en.

Kalle the man skrev 2009-11-05 10:56:51 följande:
    Fråga vad det rabiata feminsiterna tycker som skriver i tråden "slutat raka mej". Dom påstår att raka kön samt under armar mm bara är en modefluga som är på väg bort...
    och så blev det helt plötsligt en feminist sak... vem fan bryr sig hur andra ser ut mellan benen, ärligt
  • Kalle the man
    olandstoken skrev 2009-11-05 12:00:39 följande:
    tror inte att det luktar mer för där är hår! var och en rakar sig om man vill om man nu tycker att det blir frächare eller inte är ju upp till var och en. Kalle the man skrev 2009-11-05 10:56:51 följande:
    och så blev det helt plötsligt en feminist sak... vem fan bryr sig hur andra ser ut mellan benen, ärligt
    Enkelt, för det är ju dom som tjatar om det!
Svar på tråden Raka underlivet nu ? Fortfarande avslag!