Örhänge med kedja som man drar genom hålet?
Jag letar febriiilt efter såna örhängen som bara är en kedja som man drar genom hålet i örat. Är det nån som vet var man kan få tag på såna, gärna på nätet? Eller nån som har ett par att sälja till mej?
Jag letar febriiilt efter såna örhängen som bara är en kedja som man drar genom hålet i örat. Är det nån som vet var man kan få tag på såna, gärna på nätet? Eller nån som har ett par att sälja till mej?
Ingen? Puff puff...
vet faktiskt inte vart dom finns nu för tiden jag har massor sånna hemma som var ju poppis för några år sen :)
vill du ha i äkta silver eller sånna man köper på typ glitter? Om det är sånna jag tänker på så jag inte är helt ute o cyklar haha
Ja det var ett tag sen dom var poppis, så det är jättesvårt att hitta..
Äkta silver eller inte spelar mej ingen roll..
mm har oxså ngr sådana hemma. jag letar oxså efter fler sådana.. gillar dem ;) Ngn som vet ngt?
sådana såg jag sist för några dagar sedan på viking lines färjan rosella.
Jag fick såna i guld av min mamma förra året när jag fyllde år,hon hade köpt dom på guldfynd.Men jag vet inte om de finns kvar där längre. Hoppas ni hittar några! :)
Dessa coola hittade jag www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=1732650&step=9&&productType=6&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E
Smycka har. Men kanske är olika på nutiker
Jag har såna.. nånstans.. undra om dom inte är från typ H&M eller Åhléns. Men det var bra längesen
Wkd chick skrev 2009-11-08 12:51:18 följande:
Om jag bara visste var dom var
Jag puffar upp den här ifall nån räddande ängel kan hjälpa mej
Jag hittade faktsikt dom och jag e säker att d ska vara äkta silver men letade efter ngn stämpel men d får ju itne plats eller jag kan itne hitta någon iaf skumt.
Jag är fortfarande intresserad om nån annan har ett par att sälja till mej
puffelipuff