• Lymo

Örhänge med kedja som man drar genom hålet?

Jag letar febriiilt efter såna örhängen som bara är en kedja som man drar genom hålet i örat. Är det nån som vet var man kan få tag på såna, gärna på nätet? Eller nån som har ett par att sälja till mej?

• Svar på tråden Örhänge med kedja som man drar genom hålet?
  • Nathalie009

vet faktiskt inte vart dom finns nu för tiden jag har massor sånna hemma som var ju poppis för några år sen :)

vill du ha i äkta silver eller sånna man köper på typ glitter? Om det är sånna jag tänker på så jag inte är helt ute o cyklar haha

• Lymo

Ja det var ett tag sen dom var poppis, så det är jättesvårt att hitta..

Äkta silver eller inte spelar mej ingen roll..

• Wkd chick

mm har oxså ngr sådana hemma. jag letar oxså efter fler sådana.. gillar dem ;) Ngn som vet ngt?

• jengus

Jag fick såna i guld av min mamma förra året när jag fyllde år,hon hade köpt dom på guldfynd.Men jag vet inte om de finns kvar där längre. Hoppas ni hittar några! :)

• Wkd chick

Dessa coola hittade jag www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=1732650&step=9&&productType=6&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

• mm m

Smycka har. Men kanske är olika på nutiker

• Joico

Jag har såna.. nånstans.. undra om dom inte är från typ H&M eller Åhléns. Men det var bra längesen

• Lymo

Wkd chick skrev 2009-11-08 12:51:18 följande:

Dessa coola hittade jag www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=1...
    Åh, det är precis såna jag vill ha, men tyvärr inte i guld.. Vill ha silver, eller åtminstone silverfärgade..

Ingen som kan tänka sej att sälja sina till mej?
  • Joico

Om jag bara visste var dom var

Lymo skrev 2009-11-08 22:27:14 följande:
    Wkd chick skrev 2009-11-08 12:51:18 följande:
    Ingen som kan tänka sej att sälja sina till mej?
  • Lymo

Jag puffar upp den här ifall nån räddande ängel kan hjälpa mej

• Nathalie009
    Lymo skrev 2009-11-08 22:27:14 följande:
    Wkd chick skrev 2009-11-08 12:51:18 följande: Åh, det är precis såna jag vill ha, men tyvärr inte i guld.. Vill ha silver, eller åtminstone silverfärgade.. Ingen som kan tänka sej att sälja sina till mej?
    Jag har en i äkta silver någonstans här med en liten lila"diamant" ist för en delfin som på den bilden. Kan se om jag hittar!
  • Nathalie009

Jag hittade faktsikt dom och jag e säker att d ska vara äkta silver men letade efter ngn stämpel men d får ju itne plats eller jag kan itne hitta någon iaf skumt.

• Lymo
    Nathalie009 skrev 2009-11-13 19:48:51 följande:
    Jag hittade faktsikt dom och jag e säker att d ska vara äkta silver men letade efter ngn stämpel men d får ju itne plats eller jag kan itne hitta någon iaf skumt.
    Åååh, har du lust att sälja dom till mej? Du kan väl skicka mej ett meddelande här på FL i så fall? Skulle bli jätteglad
  • Lymo

Jag är fortfarande intresserad om nån annan har ett par att sälja till mej

Svar på tråden Örhänge med kedja som man drar genom hålet?