• Lindiz1

grönt slem?

hej undrar om det är någon som vet vad detta är.. det har varit så i två tre dagar att när ja torkar mig så kommer det ett grönaktigt slem på pappret, inte varje gång. Kollade på "fråga experterna" här på Fl och där va de en tjej som hade skrivit om samma sak, men det enda svaret var att hon skulle ringa en bm å rådfråga. så ja tänkte kolla här först om nån mer har eller har haft de så å va de va förnågot.

• Svar på tråden grönt slem?
  • FiaT

Det bästa är nog att ringa en bm och fråga. Därifrån får du nog det vettigaste svaret =)

• Fiansess
    Lindiz1 skrev 2009-11-05 12:43:58 följande:
    hej undrar om det är någon som vet vad detta är.. det har varit så i två tre dagar att när ja torkar mig så kommer det ett grönaktigt slem på pappret, inte varje gång. Kollade på "fråga experterna" här på Fl och där va de en tjej som hade skrivit om samma sak, men det enda svaret var att hon skulle ringa en bm å rådfråga. så ja tänkte kolla här först om nån mer har eller har haft de så å va de va förnågot.
    Måste fråga om du fått ngt svar? Jag hade det så igår, och min första tanke var slemproppen för det såg ut precis som när den gick med dottern.
    Problemet nu är att jag bara är i v30, så jag antar det bara är mkt och otäcka flytningar?
  • viplanerar09

Har haft liknande och frågade BM och hon sa att det var slempropp som gått. Min har dock varat i några dagar så hela kom inte på en gång. Utan lite nu och då.

• Lindiz1

Jag hade oxå då och då.. Men de va antingen slemproppen eller så kunde de vara "gamla flytningar" så de va ingen fara. Om ni har mycket å vattniga flytningar så kanske ni ska kolla upp så att de inte är vatten som läcker, för det kan vara bajs i det i såfall.

• Anna J01

Jag hade lite grönaktiga flytningar. Det var svamp och gick bort med vanlig behandling.

• Fiansess

Vattniga är dom inte. Detta är allstå stora gröna slemklumpar.

När jag förklarade det för förlossningen när jag fick dottern sa de att det var slemproppen. Den släppte då o då under en vecka ungefär.
    Men inte släpper den i v.30-31 som jag är nu??

Svar på tråden grönt slem?