Äntligen, helt ofattbart!
Måste bara skrika av mig! Av glädje!!
På vår 7 ägginsättning (4 färsk & 3 frys) har det ÄNTLIGEN tagit sig!
Vårt 2-dagars frysta ägg tinades upp men tappade 2 celler från 7 till 5 celler, vilket inte är ett superägg direkt. MEN det funkade!!!!!
Tjuvtestade på ruvardag 8 (ostimulerad cykel) och fick ett supersvagt plus som ökade och på dag 12 var det starkt och fint.
Det borde ju vara en "stark" början på graviditeten om man testar starkt + så tidigt, eller? Mina tidigare MF har jag fått supersvaga plus.
Det är absolut inget fel på någon av oss (efter massa tester). Dock har jag börjat äta algtabletter som ska öka blodgenomströmningen efter tips från personer i samma sits! VOILA! Jag tror stenhårt på dessa. Första månaden jag började med dem blev vi spontant gravida. Detta ledde tyvärr till ett utomkveds, men ändå! Vi har inte blivit spontant gravida på två år!
Kan fortfarande inte fatta det:)
Nu börjar orosresan, men superanalyser med allt som händer i kroppen, mensvärk-växtvärk? osv... hoppas man kan slappna av något?
Ville bara smitta er med lite graviditetshormoner och önska alla SUPERlycka till! Nu håller vi tummarna här att den lille ska stanna kvar och växa ordentligt:)
Kram på er!