• Annie82

Ni som vaccinerats mot nya influensan! Vilka biverkningar fick ni?

Hej!

Här vill jag inte lyfta någon fråga om huruvida man ska vaccinera sig eller inte.

Jag vill enbart veta om vilka biverkningar ni som vaccinerat er har fått och hur länge efter vaccinationen de har kommit?

Kram
    Annelie

• Svar på tråden Ni som vaccinerats mot nya influensan! Vilka biverkningar fick ni?
  • Underbara ungar

Ont i armen efter några timmar och jätteont dagen efter samt huvudvärk.

Så jag kom lindrigt undan!

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bulan BF 1oo119
  • Birgitta2

Ont i armen i ett par dygn - och en rejäl träningsvärk i hela kroppen ett par dygn. Men det var inte så farligt.

• schubi81

Jag har tagit båda sprutorna, fick efter första sprutan ont i muskeln i armen. Värken kom efter 4-6 timmar och höll i sig knappt 2 dygn.
    Andra sprutan tog jag igår i samma arm men denna gång är jag bara lite öm om man tar på sprutstället.
    Så jag fick lindriga biverkningar.

• Luulu

Fick ont i armen samma kväll som jag tog sprutan, hade ont i ca 2 dagar efteråt.

• Glamrockare

typ muskelvärk runt där sprutan togs i 2-3 dgr inget annat.

Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Avelyn

Ont i armen. Kom ett par timmar efter vaccineringen och satt i cirka 4 dagar.

• Avelyn

Ont i armen. Kom ett par timmar efter vaccineringen och satt i cirka 4 dagar.

• linis82

Riktigt ont i armen i 2-3 dygn, samt huvudvärk och feber i ett dygn.

• elink

ont i armen bara. men rejält ont var det...

Svar på tråden Ni som vaccinerats mot nya influensan! Vilka biverkningar fick ni?