• Ees mamma

everest overall, hur är den?

Har tittat mycket efter en overall till min son som är 2 i februari. Har fastnat lite för everest overallen för 700 kr på stadium, men den är tyvärr slutsåld överallt i strl 86... är det någon som vet om den är bra och hur den ä i storlekarna??? Är det värt att vänta på en ny leverans. Min son är ganska smal så jag undrar även om den är stor å vid eller lite smalare?

har köpt hem en från HM men vet ej om jag ska behålla den...har du erfarenheter av hur den är?

• Svar på tråden everest overall, hur är den?
  • Ees mamma

någon som köpt den och kan hjälpa mig med mina frågor

• KErikaK

Vi har en till sonen i strl 92 tycker den är jätte bra. den köpte jag förra vintern då han hade 86 å den kan han även ha nu så de känns inte som ja kastat pengarna i sjön precis.. sonen är oxå smal sitter kanon på honom

• Joverix

Jag har också en till min lilla 3-åring i storlek 92. Hitills har den varit jättebra. Jag valde därför att jag sett barn på som har den på förskolan jag jobbar och tyckt den verkar bra och därför att man kan hänga in den i torkskåp samt att den har en viss vattenresistens. Dock har jag kompletterat med ett fodratgalonställ för riktigt regn- och slaskväder.

Svar på tråden everest overall, hur är den?