• LyckligaJag83

Bleka bristningar

Någon som har tips på hur man kan bleka sina bristningar? Jag fick barn för 2 veckor sedan och mina bristningar lyser fortfarande röda.

• Svar på tråden Bleka bristningar
  • Mandragora

Du får leva med dem. De bleknar så småningom av sig själva.

shakti.blogg.se | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa
  • Verkligen

Man kan laserbehandla dom. Minns inte vad behandlingen heter, men googla så finner du.
    Jag kollade upp det här på LaserEstetik i Västerås och en behandling kostar 900 kr..

Fast efter 2 veckor så är det klart att dina fortfarande syns. Ge dom ett år så kanske dom bleks av sig självt.

♥ BF 18 November 2009 ♥ www.somvemsomhelst.blogg.se
  • LyckligaJag83

hmm ok...läste en tråd för några månader sedan om någon som tipsa om en hudlotion som blekte bristningar, men kommer inte ihåg vad den hette... någon som vet?

• Soje
    blueberry83 skrev 2009-11-06 16:39:14 följande:
    Någon som har tips på hur man kan bleka sina bristningar? Jag fick barn för 2 veckor sedan och mina bristningar lyser fortfarande röda.
    En vän fick hela magen, lår och rumpa full med bristningar.
    Hon gick till en klinik, på magen använde de kniven och på övriga ställen snyggade de till henne med laser.
    Det blev faktiskt stor skillnad på de lasrade områdena =)

www.eriksbergskliniken.se/

Välj: Laserbehandlingar - Fractional laser
  • Vikingafrun

Jag vill bara dela med mig om helgens händelse i samband med hudbristningar.

Sonen busade i våran säng och fick syn på min mage:

-?Mamma, varför har du en sån randig mage??
    Maken sade då:
    -?Du vet väl varför mammas mage är så där randig??
    -?Jaaa, för det har varit bebisar där inne?
    -?Ja precis! Vilka bebisar var det då??
    -?Hm?.det var lillasyster?
    -?Och du!?
    Sonen betraktar mig en liten stund innan han utbrister:
    ?Mamma du har en fin och cool mage!?

Hädanefter tänker jag leva som om hudbristningar vore nåt beundransvärt! För de kommer alltid finnas där som en vacker påminnelse om de två liv jag skapat. =)

Svar på tråden Bleka bristningar