Shit jag kommer snart ha sex med min bästa vän!
Ojoj vilken sits.. Jag och min bästa vän sen 2 år tillbaka har med tiden blivit mer och mer attraherade av varandra. Jag har varit öppet bisexuell i ca 1 år och min man har haft stora problem med detta.. Han tycker att det är jobbigt, vet inte vart han har mig (vi har varit tillsammans i 11 år) Jag har varit helt öppen och berättat att jag är mycket intresserad av att vara nära en annan tjej sexuellt, men han är rädd att jag ska gilla det mer och lämna honom. Jag förstår hans oro.
Därför har jag lovat att vara honom trogen, försöka hålla mina känslor i schack och komma över det.. Vårt förhållande var i kaos för ett halvår sen och vi gick till en familjeterapeut. Nu har vi kommit över det svåra och har det toppen igen. Han är världens bästa! Förutom att han är rätt torr när det kommer till sex.. tråkig och trångsynt. Allt ska va som det alltid varit.
Vi har det jätte bra nu pga vi inte pratar om min bisexualitet. Han vill inte ta upp ämnet och jag håller på att spricka! Ska vi bli gamla tillsammans och jag får ALDRIG prova att ha sex med en annan kvinna? Det fixar jag inte, tyvärr :( Så nu när jag har tillfälle känner jag att jag måste ta det -för att RÄDDA vårt förhållande. Förstår ni? Jag kommer inte palla vårt förhållande om jag ska gå och fantisera mig tokig på andra underbara kvinnor.. det är det mesta som tar plats i mitt huvud sen 1-2 år sen. Har vetat om min läggning sen jag var 14, är nu 28 och man blir ju inte direkt yngre och mer attraktiv med tiden..
Jag och min bästa vän åker snart på en liten resa och har pratat om sex.. Jag tror vi båda vet vad som kommer att hända.. Men jag gruvar mig ju över skuldkänslor! Om det händer kommer jag att berätta det så småningom, när det gått ett tag. Jag vet att han inte kommer lämna mig med det blir en svår prövning för vårt förhållande + vänskapen med min vän! (som är lite små-förälskad i mig) och min man är även vän med henne och hennes man...
Livet är inte lätt.. svåra beslut att ta...