Kille som vill ta det lugnt i början av förhållandet...
...ska man bli lite orolig då eller kan han vara intresserad på riktigt ändå? Har bara varit med om en sådan kille förrut och det gick käpprätt åt skogen. Andra killar jag träffat har varit lika på direkt dom jag själv är. :)
Han kommer ur ett långt förhållande (8 år) med flera barn som han har på heltid. Dom bröt upp nu i sommar. Han har kommit över henne, men känner sig rejält bränd, säger att det kommer ta länge innan han törrs flytta ihop med någon igen, att det kommer ta tid innan han törrs inleda något nytt. Svårt & veta om det bara är snack för att hålla mig på avstånd, så att det hela blir på hans villkor eller om det verkligen är så? Rädd att han bara har mig tills vidare, tills det dyker upp nån bättre...
Jag bröt osså upp i somras från mitt förhållande, har osså barn. Jag ser dock inga som helst problem att inleda ett nytt förhållande nu om det verkligen känns rätt, vilket det gör för mig nu, iaf än så länge.
Vi har inte känt varann så länge, kanske 1 månad och setts ett par ggr/vecka. Men han hör ju av sig och det är han som föreslagit att vi ska ses sista gångerna, så jag för ju anta att han är intresserad?
Mest nyfiken på vad ni andra tror? Vad har ni för erfarenheter? Jag kan ju bara gå efter mig själv som sagt och jag behöver inte mera tid för att inleda ett nytt förhållande. Däremot träffade jag en kille för ca 2 månader sedan där det kändes helt fel och då skyllde jag ju på att jag inte var redo för något nytt...