• RiNan

Har ni nåt favorit sexspel? Någon som testat Nookii?

Precis som rubriken lyder så undrar jag över sexspel.

Mannen och jag fick ett i julklapp av en väninna till mig för några år sen men det var bara för skumt. Vi borde kanske klätt av oss och börjat spela men vi valde att läsa igenom stegen först. Då skulle man nästan utan att knappt ens ha hunnit komma in i spelet som kvinna sätta sig med bart underliv på mannens ansikte. Så spelet har bara stått.
    Kikade runt på en sexleksakshemsida idag och såg lite nya spel varav ett spel som hette Nookii som jag tyckte såg intressant ut men eftersom de kostar rätt mycket har jag ingen vidare lust att köpa ifall det bara är skräp.

Har ni några spel som ni gillar? Ni som köpt spel, har ni testat en gång och sen har det sått eller har ni spelat flera ggr? Är spel någon idé? Någon som testat Nookii?

• Svar på tråden Har ni nåt favorit sexspel? Någon som testat Nookii?
  • Anonym

Undrar jag också över samma spel!!

• Anonym (spelfia)

Monogamy! Mer ett spel för par som varit tillsammans under en längre tid. Riktigt bra!

• Anonym (sara)

Anonym (spelfia) skrev 2009-11-09 11:50:44 följande:

Monogamy! Mer ett spel för par som varit tillsammans under en längre tid. Riktigt bra!
    Jag har funderat över det spelet, men är lite osäker.. Hur går det till? Vad uppmanas man att göra? Jag vill inte göra saker som jag inte tycker är ok..
  • RiNan

Anonym (spelfia) skrev 2009-11-09 11:50:44 följande:

Det såg jag också är lite nyfiken på det med. Inväntar nyfiket svar på anonym (sara)´s fråga
  • Anonym

Intim finns ett spel som heter. det är inget spel där man gör saker men kul med porriga frågor och kanske avslöjande svar från din partner. kan jag rekommendera.

finns här:

www.box2you.se/product_info.php&products_id=261

• Anonym (inteprovatän)

Hej!
    Vill bara säga att jag köpt spelet och tittat lite på innehållet men inte provat. Det verkar jättemysigt om man har en partner som är lite romatisk!
    Det är väldigt oskyldiga men upphetsande saker som att du (eller han) ska sitta på en stol och den andra ska gå runt och viska eller blåsa i örat. Eller smeka hans bröstkorg.
    Spelet är uppbyggt i tre nivåer och man börjar med nivå ett, ett "kort" vardera. Sedan vidare med nivå två och sedan den tredje. Ingen av nivåerna är "pang på rödbetan" utan fortfarande ganska "oskyldiga" (inte nödvändigtvis helt påklädda dock ).
    Skulle verkligen vilja testa det men har svårt att få till egen tid pga vår dotter inte sover själv ännu...

• RiNan
    Anonym (inteprovatän) skrev 2010-01-18 14:30:10 följande:
    Hej! Vill bara säga att jag köpt spelet och tittat lite på innehållet men inte provat. Det verkar jättemysigt om man har en partner som är lite romatisk! Det är väldigt oskyldiga men upphetsande saker som att du (eller han) ska sitta på en stol och den andra ska gå runt och viska eller blåsa i örat. Eller smeka hans bröstkorg. Spelet är uppbyggt i tre nivåer och man börjar med nivå ett, ett "kort" vardera. Sedan vidare med nivå två och sedan den tredje. Ingen av nivåerna är "pang på rödbetan" utan fortfarande ganska "oskyldiga" (inte nödvändigtvis helt påklädda dock ). Skulle verkligen vilja testa det men har svårt att få till egen tid pga vår dotter inte sover själv ännu...
    Ooooh, det låter ju bra. Jag gillar inte alls pang på rödbetan spel. Kanske får inköpa det Min partner är dock inte så romantisk så jag får ju se hur det skulle gå. Hoppas er dotter börjar sova själv snart... om det nu inte låter skumt att säga så till någon man inte känner
  • Benu
    Anonym (sara) skrev 2009-11-09 12:19:25 följande:
    Vad uppmanas man att göra? Jag vill inte göra saker som jag inte tycker är ok..
    Precis min inställning när man spelar fia också. Jag tycker det inte är ok att bli utpetad och få börja om. Förnedring och kränkning sen kommer nån besserwisser och säger nåt om att har man gett sig in i spelet så får man stå sitt kast.
  • RiNan
    Benu skrev 2010-01-18 15:41:20 följande:
    Precis min inställning när man spelar fia också. Jag tycker det inte är ok att bli utpetad och få börja om. Förnedring och kränkning sen kommer nån besserwisser och säger nåt om att har man gett sig in i spelet så får man stå sitt kast.
    Ha ha ha, tycker du att det är förnedrande och kränkade med Fia? Förlåt, men den har jag aldrig hört förut. Vi brukar spela Fia med hutt och då gör det inte så mycket om man blir utpetad
  • Benu
    RiNan skrev 2010-01-18 17:24:59 följande:
    Ha ha ha, tycker du att det är förnedrande och kränkade med Fia? Förlåt, men den har jag aldrig hört förut. Vi brukar spela Fia med hutt och då gör det inte så mycket om man blir utpetad
    Men då ska man ju bli utpetad. I övrigt är jag inte seriös.
Svar på tråden Har ni nåt favorit sexspel? Någon som testat Nookii?