• rocka

Björnes Snigel ?

Letat förbrilt efter Björnes SNIGEL

Nån som vet var jag kan hitta en sådan?
    (Har försökt på tradera)
    googlat m.m

Tack på förhand !

• Svar på tråden Björnes Snigel ?
  • viseversa

det fanns för några år sedan på åhlens tror jag det var. Men nu har jag tyvärr inte sett någon på vääldigt länge. Björne och hugo(hunden) fanns ju också att köpa i samma veva men dom finns inte heller kvar. hoppas du hittar en snigel.

• rocka

Jag har letat på Åhlens jag med men fanns inga .....

• viseversa
    rocka skrev 2009-11-08 19:47:29 följande:
    Jag har letat på Åhlens jag med men fanns inga .....
    nej det var ju några år sen jag såg det. Tror inte dom tillverkas längre tyvärr. Kanske kan be någon sykunnig att sy en snigel till dig. Så kan du stå för materialet och betala en slant för jobbet!?
  • lilla sandra
    viseversa skrev 2009-11-08 19:54:53 följande:
    lilla sandra skrev 2009-11-08 19:53:00 följande: Ja där är han ju snigel =).
    Han är så söt.
    Jag lider för att Björnes Magasin inte sänds längre.
    Men mina barn får kolla iaf, youtube är bra.
  • viseversa

lilla sandra skrev 2009-11-08 19:56:15 följande:

Han är så söt. Jag lider för att Björnes Magasin inte sänds längre. Men mina barn får kolla iaf, youtube är bra.
    Ja han är söt men den som tmasstillvekades ser ju inte alls likadan ut som Björnes. dET är lite irriterande. För så svårt kan det ju inte vara att göra en någorlunda lik iallafall.
  • lilla sandra
    viseversa skrev 2009-11-08 19:57:37 följande:
    lilla sandra skrev 2009-11-08 19:56:15 följande: Ja han är söt men den som tmasstillvekades ser ju inte alls likadan ut som Björnes. dET är lite irriterande. För så svårt kan det ju inte vara att göra en någorlunda lik iallafall.
    Min lillebror (nu 17 år) hade en Björne när han var liten. Den var faktiskt lik. Men det kanske kom ett större parti efteråt...
  • rocka

Ja ! Mailade och frågade om den finns kvar *håller tummarna*

• lilla sandra
    rocka skrev 2009-11-08 20:00:04 följande:
    Ja ! Mailade och frågade om den finns kvar *håller tummarna*
    Håller tummarna för att den finns kvar.
    Tänk vad bra det är med blocket/tradera, jag har hittat massor av saker som jag vet har funnits, men inte finns i affärerna längre.
  • viseversa

lilla sandra skrev 2009-11-08 19:58:42 följande:

Min lillebror (nu 17 år) hade en Björne när han var liten. Den var faktiskt lik. Men det kanske kom ett större parti efteråt...
    Ja Björne nallarna var lika orginalet. Men snigeln var INTE lik orginalet.
  • hally

TS: Vi hade snigel och hugo när dottern var liten. Hugo tappade svansen, men jag tror vi har kvar båda två. Hör av dej om du vill jag ska leta dem så kan jag skicka till dej Kan inte lova att de hittas men jag ska leta om du är intresserad. Snigeln var ju inte så stor, gissar på ca 15-20 cm.

• rocka
    hally skrev 2009-11-09 09:07:01 följande:
    TS: Vi hade snigel och hugo när dottern var liten. Hugo tappade svansen, men jag tror vi har kvar båda två. Hör av dej om du vill jag ska leta dem så kan jag skicka till dej Kan inte lova att de hittas men jag ska leta om du är intresserad. Snigeln var ju inte så stor, gissar på ca 15-20 cm.
    åhh ja kolla om du har snigel !

tackar !
Svar på tråden Björnes Snigel ?