• Anonym (orolig)

Svarta flytningar

Hej! jag är jätte orolig att det är missfall på G.

Hade BIM 4/11 och har fått fina plus är då i v.4+4 idag.
    hade för fyra dagar sedan en rosa flytning när jag var på toa,samma dagen efter,sedan dess har det kommit bruna lite mer flytningar. Idag så kom det svarta?
    vad kan det vara?
    Jag har även välgid mänsverk,i ruggslutet,tjejmagen,bakom blygdbenet,värst i ljumskarna och vid äggstockarna och det strålar ner i benen.inte hela tiden men det kommer på olika ställen och är obehagliga.

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Svarta flytningar
  • Anonym (ica)

svarta flytningar har jag nog aldrig hört någon ha med blodblandade flytningar och rosa har jag hört. För vissa slutar det lyckligt tyvärr inte för alla. Det enda jag kan säga till dig att de är bara att vänta och se. Håller tummarna för dig att det ska gå bra. P.S mensvärk är vanligt i början av graviditeten.

• Anonym (orolig)

Ja för jag blev livrädd när det komma "massa" svart,mer rinnande.
    ska ringa BM till morgonen.

ica,förra gången hade jag mer molande,nu är dett mer hugg,som om nån sticker en kniv och vrider om.

• Anonym (.)

Alltså var de svart (!) eller vad det blod som var så pass mörkt så det såg svart ut?

I vilket fall som helst bör du nog kontakta gyn för svarta flytningar låter inte ok!

• Anonym (orolig)

det  vet jag inte riktigt.de kan ju varit blod som såg svart ut.men svart var det.

• Anonym (ica)

har du ringt??? kommer de fortfarande konstiga flytningar?

Svar på tråden Svarta flytningar