• maadicken

nån som lite snabbt kan tala om i vilken ordning johan falk filmerna kommer?

har 4 stycken, och jag vill gärna se dom i rätt ordning

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden nån som lite snabbt kan tala om i vilken ordning johan falk filmerna kommer?
  • oktoberlycka83

gsi, Leo Gaut, National target, Vapenbröder, De fredlösa, Operation näktergal

Enligt imdb.com :)

• maadicken

tack!   jag får börja kolla på den sidan istället kanske

• star137

Om du tittar på filmtoppen.se är det en annan ordning på filmerna än oktoberlyktan skrev... det är i deras ordning jag har hyrt och sett filmerna.

• star137

gsi, vapenbröder, National target, Leo Gaut, operation näktergal, De fredlösa,

Så står det på den sidan... men vet inte vilken som är rätt!

• oktoberlycka83

När du säger det så.. Jag har faktiskt sett alla men minns inte vilken ordning. Men tror du har rätt i att den jag skrev från imdb inte stämmer. Leo kom senare, för den va inte Frank med i så mycket.

• Jullan84

gsi, vapenbröder, National target, Leo Gaut, operation näktergal, De fredlösa

• sweetlina

star 137 & jullan84 har rätt, kolla på wikepedia där står det vilken ordning fast där räknar dom även emd dom allra första filmerna bara så du vet:)

• 78an
    Norrskensflamma skrev 2009-11-08 21:16:57 följande:
    Om du har filmerna på DVD står det nummer på filmen på fodralets baksida rätt långt ner.
    Precis vad jag tänkte tipsa om: Numren står på fodralen
  • maadicken

tack för svaren märkte att det första svaret blev fel, men det upptäcktes snabbt! 

78an skrev 2009-11-16 12:26:53 följande:
    Precis vad jag tänkte tipsa om: Numren står på fodralen
    ja hade jag haft fodral hade det varit enkelt
  • saraA88

jag har laddat ner dom i den här ordningen som dom kom ut i :)

gsi, vapenbröder, National target, Leo Gaut, operation näktergal, De fredlösa,

Svar på tråden nån som lite snabbt kan tala om i vilken ordning johan falk filmerna kommer?