• Anonym (irriterande)

Kvinnans g punkt

Hur många använder sig av stimulering av g punkten i slidväggens framsida? Tycker ni att ni får snabbare och enklare orgasmer av detta än klitoris-stimulering?

Har massa leksaker, klitorisleksaker, dom är supergoa men första 5 min är skönast sen tappar jag intresset .... har legat nästan 2 timmar utan orgasm och nu blir jag tokig!
    Funderar på att testa g punkten? Hur hittade ni den? Är det den som sitter frammåt ett finger upp? Känns som räfflad hud?

Tips och råd!

• Svar på tråden Kvinnans g punkt
  • Anonym (irriterande)

Detta förbli en gåta alltså :)
    puff!

• Anonym (gamm'tackan)

Jag har haft sex i över 25 år nu - BRA sex de allra flesta gångerna - och har bara fått min G-punkt stimulerad tre - fyra gånger under de senaste åren och visst var det skönt, men inte så där vansinnigt mycket bättre än vid klitorisstimulering, snabbare och lättare gick det inte att få orgasm - det var helt enkelt en annorlunda känsla bara.

Du har nog rätt vad gäller "koordinaterna" och känslan av G-punkten, men jag är inte säker för jag har ju inte själv känt på min egen...

• babygirlie08

Jag har fått g-punktsmassage av en kille här på FL.. Helt SJUUUUUKT skönt!!!! Fick mina första fontänorgasmer! Aldrig fått det med någon annan utan bara av hans behandling.. varje gång! Sååååååå UNDERBART!!!!!

• Anonym (irriterande)
    babygirlie08 skrev 2009-11-10 09:26:56 följande:
    Jag har fått g-punktsmassage av en kille här på FL.. Helt SJUUUUUKT skönt!!!! Fick mina första fontänorgasmer! Aldrig fått det med någon annan utan bara av hans behandling.. varje gång! Sååååååå UNDERBART!!!!!
    undrar om jag läste när ni tog kontakt i ett forum....... du vågade alltså träffa honom enbart på grund av det? :) Coolt!
  • babygirlie08

Anonym (irriterande) skrev 2009-11-10 09:35:21 följande:

undrar om jag läste när ni tog kontakt i ett forum....... du vågade alltså träffa honom enbart på grund av det? :) Coolt!
    Varför skulle man inte våga det? Vi har väl alla träffat män från krogen som vi tagit med hem? Det här känns ju betydligt bättre... :) och det var GRYMT!
Svar på tråden Kvinnans g punkt