• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 2

Jösses, har det redan gått 3 månader!!!
    Här är den nya tråden iallfall

Här är alla som är 30+, barnlösa, och som haft 2 eller fler mf/ma välkomna att hänga på.

Anledningen till att vi inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur vi menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 09:39
    Ny medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m49858810.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 2
  • icka76

Jag undrade varför det varit så tyst i tråden under helgen men fattade snarta tt det var för att den var stängd. att det redan gått tre månader sedan mitt ma, shit vad fort tiden går.

Jag hoppas att alla har fått meddelandet om ny tråd.

Ni kan väl hjälpa mig hålla utskik om det fattas någon när vi kommit igång i tråden igen.

• icka76

Pillan: Det verkar som du haft äl nu denna helgen om man går efter tempen. Vet du hur lång lutealfas du har? För i så fall vet vi ju OM mensen kommer när äl varit. Om ff haft rätt eller om sprutan inte fungerat. Men nu hoppas vi ju på att mensen inte kommer. Förstår att du behöver lite paus vännen, känn ingen press på att komma in och skriva, det gör du när du orkar och vill. Kramis

• icka76

Tjena Bettan!

Jag hittade inte Jemena i maillistan, har hon hoppat av? Du kan väl informera henne om nya tråden.

• TantTingeling

Jag har hittat hit. Såg att tråden stängts men orkade inte engagera mig i att fixa en ny.

Såg att det dykt upp någon ny, välkommen!

Ego: Här är det allt annat än muntert: sjuk, saknar en nära vän som skulle fyllt år om inte cancer fanns, blöder fortfarande - är lite orolig att cytotec inte funkade så bra.

Kramar till er andra, hoppas ni har lite munterhet att sprida till skillnad från mig!

• LuPeRo

Hej tjejer!
    Nu har även jag hittat hit. Tack Icka för att du fixade en ny

Icka: Ska skicka en liten gåva idag till dig. Ska bara komma ihåg att posta det

Min lutealfas ligger mellan 13 och 16 dagar tror jag. Förra månaden låg den på 13 dagar så jag får väll gå efter det. Tidigare var det runt 18 dagar.
    Jag har absolut ingen aning om vad min kropp sysslar med numer. Men oerhört retligt och jobbigt är det...

TT: Usch, jag vet hur cancer kan ställa till det. Men jag beklagar verkligen din väns bortgång och att du fortfarande blöder. Det blir ju lite kaka på kaka med allt. Sänder en stor kram ♥

Ego: Hoppas det är okej att jag är lite ego...
    Jag testade mig på skoj igår och nog fasiken var där ett andra streck. Men då min kropp alltid spelar ett spratt med mig så är jag inte gravid. 2 streck = inte på smällen. Testade idag och ett svagt streck uppenbarar sig. Men jag litar inte på det riktigt. Ska be sambon köpa hem ett CB sen någon dag. Men nu blir det inte fler test för jag orkar inte med besvikelsen.

♥ Stora varma kramar till er alla för att ni orkar med mitt gnäll ♥

• LuPeRo
    TantTingeling skrev 2009-11-09 13:17:48 följande:
    PP: Skickar en extra kram till dig som är nere.
    Tack söta du
  • LuPeRo
    icka76 skrev 2009-11-09 12:56:36 följande:
    Jag hittade inte Jemena i maillistan, har hon hoppat av? Du kan väl informera henne om nya tråden.
    Jag har skickat länken till henne nu
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 2