c0ol skrev 2009-11-11 18:58:38 följande:
Ja det kan man undra, varför ringer man inte till boxer supporten
c0ol skrev 2009-11-11 19:02:15 följande:
Kan ju vara så att du har comhem med :) men hur som, har du rätt conaxmodul?
c0ol skrev 2009-11-11 19:03:18 följande:
Vad jag svammlar idag, det är conax för comhem och viaccess för boxer
Det är en conax (dilog) modul. Och att det är rätt får jag verkligen hoppas då han i affären gav mig den till tvn. Jag har com hem och jag har givetvis ringt supporten. Supporten har även gjort en koll på den så att den inte de moduler de har haft problem med, utan denna ska funka. Jag fick hjälp när jag gjorde kanalsökningen, men sen när jag inte "hittade" alla kanaler sa han att jag antagligen hade tvn inställd på att visa analoga kanaler. Han visste inte hur jag skulle ändra det och rekommenderade mig att ringa tillverkare (samsung). Nu har jag iofs hittat hur man växlar mellan analog och digital, men det hjälper inte. Frågan är var ringer man? Affären? Samsung? Comhem? (igen)