• Anonym

Killen klagar över klåda varje gång vi haft sex

Varje gång vi har sex så säger min kille att det kliar på honom. Det är bara med mig det blivit så tydligen. Jag själv känner ingen klåda så jag fattar ingenting. Båda är testade för könssjukdomar så det är inte det iallafall. Någon som varit med om samma sak? Vad kan det bero på?

• Svar på tråden Killen klagar över klåda varje gång vi haft sex
  • Anonym

han kanske inte tål dig..har för mig att jag hört talas om något sådant.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-11-09 18:45:28 följande:
    han kanske inte tål dig..har för mig att jag hört talas om något sådant.
    Tanken har slagit mig, men sen kom jag på att även killen jag var med innan honom sa det en gång, men jag trodde han sa det bara för att jävlas så tog aldrig det på allvar förrän nu. Det kliar ju bara under sexet och någon minut efteråt, sen går det över. Men något med mig är det ju
  • Anonym
    Livshlädje skrev 2009-11-09 18:53:36 följande:
    Kan det inte vara svamp..? Många tjejer har det utan att ha besvär.
    Kan killen känna av det?
  • Anonym

Måste han också behandlas med svampmedlet då? Ska köpa pervaryl genast och prova. Får lätt svamp, så det är ju inte alls omöjligt att det är det. Man märker kanske inte själv av det förrän det blivit väldigt utbrett, så jag har kanske bara lite svamp normalt sätt som gör att killen känner av det. Hoppas det är så lätt

• Anonym

Men om det bara klia när ni har sex hur kan det då vara svamp då borde det väl klia hela tiden tills man blivit botad*trög*

• Livshlädje

Killar har ju inte samma benägenhet att få eller ha svamp i underlivet, så jag tänkte att det kanske självläker på killar. Bara en idé o behöver inte alls stämma..

Ts - jag skulle prova behandla mig själv mot svamp, men oxå tipsa killen att han kan prova lite salva mot klådan..

• Anonym
    Anonym skrev 2009-11-09 21:02:08 följande:
    är du stubbig/rakad?
    Vaxad, så inget stubb. Klådan kommer när han är i mig, så det är inte för att det är stubb som irriterar. Det är riktigt skumt..
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-11-09 21:10:49 följande:
    Vaxad, så inget stubb. Klådan kommer när han är i mig, så det är inte för att det är stubb som irriterar. Det är riktigt skumt..
    gå till gyn och be dom ta ett test på dina flytningar.
    svamp behöver inte alltid märkas.
  • Anonym (ph)

kan det inte ha med ph-balansen att göra då?

• Anonym

Anonym (ph) skrev 2009-11-09 21:21:13 följande:

kan det inte ha med ph-balansen att göra då?
    Det har jag också funderat på, men jag har inte illaluktande flytningar som man brukar ha då. Men det kanske är en lindrig obalans så symptomen inte blir så tydliga. Jag ska iallafall prova en svampkur och då kanske en kur med lactal för ph. Hoppas det hjälper.
  • Anonym (ph)
    Anonym skrev 2009-11-09 21:25:46 följande:
    Anonym (ph) skrev 2009-11-09 21:21:13 följande:
    Det har jag också funderat på, men jag har inte illaluktande flytningar som man brukar ha då. Men det kanske är en lindrig obalans så symptomen inte blir så tydliga. Jag ska iallafall prova en svampkur och då kanske en kur med lactal för ph. Hoppas det hjälper.
    Kan ju vara så att du har en surmiljö därnere, och att han är extra känslig vilket gör att det kliar en stund utan att det för den sakens skull behöver vara något fel på någon av er.
    Vore det svamp så tycker jag inte att besvären skulle gå över en så kort stund efter för hans del.
Svar på tråden Killen klagar över klåda varje gång vi haft sex