• annaOmeja

Har du plussat med bidrottninggele??

Tycker att det är intressant att se hur om det fungarar med hälsokost eller inte.
    Det tippsas ju en hel del om bidrottninggele så det ska bli intressant med en omröstning.
    Nu kan man ju inte helt säkert veta om det är tack vare bidrottninggelen man lyckas bli gravid, men det är många som rekomenderar detta. Skriv gärna en liten rad om hur det fungerat för dig.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du plussat med bidrottninggele??
  • Blue Bear

Kan väl öppna tråden

Efter 2,5 år med ältester, fertility friend och massor med utvärdering av flytningar samt pågående utredning hos gyn så bestämde jag mig att prova Apiforce.
    Tänkte att det kan väl inte skada i väntan på återbesöket hos gyn. Samma månad som jag började med Ap. så plussade jag och nu har vi en son på 16 mån...

Slump?! Vete fan..

• Helene OSV

När Sigrid var 15-17 månader och jag inte fått tillbaka ägglossningen försökte jag med Pergotime men jag fick fruktansvärda biverkningar (och ingen ägglossning) så då testade jag Apiforce och fick äl nästan direkt.
    Några månader senare var jag gravid. (åt inte Apiforce just den månaden utan bara de första månaderna tills jag var riktigt säker på att jag hade äl)

Svar på tråden Har du plussat med bidrottninggele??