feber på kvällarna
Hej nån som kan ge mig svar på varför min lilla 13 snart 14 månaders tjej har feber bara på kvällarna? Det började i tisdags när hon kom hem från dagis, hon hade inte alls varit pigg så vi tog temp det var 37,8 så det var ju nästan 38. Hon fick stanna hemma ons men under hela den dagen hade hon ingen feber låg runt 37-37,3 så det var ju skönt tyckte jag eftersom vi skulle på en kort shopping runda i Kalmar på tor eftermiddan. Men först gick vi till doktorn för att hon hostar så dant speciellt på kvällarna men det var ok vi fick lite mollipect vid behov och så fråga han om hon hade nån feber och om hon drack o åt bra och det har hon ju gjort. Sen åkte vi till Kalmar och allt gick bra. Sen när vi kom hem så hade hon över 38. Jaha tänkte jag då är det till att bli hemma på fredag också men den dagen var det heller ingen feber förrutom på kvällen, sen lördag ingen feber på dagen utan även då 38 på kvällen och sen idag har hon inte haft någon temp förrutom nu ikväll så hade hon 38 igen. Så vad kan detta vara, vet ju inte hur jag ska göra med dagis. Hon är ju hur pigg som helst på dagarna.