• willesmama

Rollerbug?

Hej!

Har bara en liten fråga..Rollerbug? Va e det för märke?
    Ny i barnvagnsträsket.....

• Svar på tråden Rollerbug?
  • Blue Vapor

OTH - One Tree Hill är märket. Har dock för mig att Rollerbug är en utgången modell?? Kan ha oerhört fel.... kolla www.bonti.se jag har för mig att de har OTH-vagnar.

• Blue Vapor

Nämen... nu blir jag plötsligt jätteosäker på om det är en OTH-vagn Sorry, jag är alldeles för trött, jag vet verkligen inte längre

• Blue Vapor

Jomen det är en OTH-vagn....... jag lovar att jag ska sova nu

• Pernillis

Det är en One tree hill.Det finns de som har 3 hjul.Rollerbuggen har 4 hjul!!!Säljs inte i Scandiavien längre.De har slutat att tillverka dem pga att de inte säljs bra eftersom de är 3 hjuligen som dominerar!!!!!

• invo

Precis som de skriver så är rollerbugen en OTH vagn, typ Urban Jungle fast med fyra hjul. Jag trivs kanon med min. Var på väg att köpa en UJ, men fegade ur pga den har tre hjul och att det är så omdebatterat.
    Köpten den i våras på Bonti, en 04:a. De görs inte nu längre, men kolla upp Simpleworld och Bonti om du är intresserad. När jag var i Sthlm i somras hade de kvar på Simpleworld såg jag.
    Lycka till i jungeln!!

• Mia o Simon

Hejsan! Svarar under denna tråd istället Rollerbug är en framåtvänd sittvagn m fullt liggläge, från OTH (one three hill). Jättesmidig, lätt(ca 10 kg) och blir platt som en sulky när man fäller ihop den. Ett + är ju oxå att den är sååå tuff! Jag är verkligen jättenöjd. Köpte den på Bonti i augusti när jag var i Stockholm en helg. De tillverkas inte längre, men bonti kan ha nån kvar. Finns på Blocket.se i bland oxå, även här på FL under köp&sälj ibland. En ny kostar runt 4000:-...

jag har bilder på min i mitt galleri! Lycka till, mvh Mia

• Snart mamma igen

Hej!
    Jag har kollat, för jag vill också ha en Rollerbug!! De är nu slut på Bonti i Stockholm, men Bonti-butiken i Malmö har kvar! Och de rear den för 3995 kr i stället för ordinarie 5295 kr. Kan skickas till köparen. Telefonnummer dit 040-30 69 16. Man får garanti som gäller i Stockholm också om det skulle va något.
    Lycka till!

• Helena75

Bonti i Malmö har några kvar ahr jag hört.

Svar på tråden Rollerbug?