• skånebo

Ngn men PCOs som får mensvärk utan mens??

har inte haft mes på 5 månader pga PCOs, Men har haft typ mensvärk av och till flera gånger. Ngn som har likadant? Varför känner man så? Berättade det för gynekologen som inte kunde svara varför jag hade ont..

• Svar på tråden Ngn men PCOs som får mensvärk utan mens??
  • fru tok

Jag har haft typ som mensvärk i snart två veckor men ingen mens i sikte...

• bollanmollan

ja, jag brukar få det, ofta när det skulle ha varit mens så att säga, min kropp hoppar över varannan

• Emms1984

Jag har inte haft min mens merän en gång sen min dotter föddes och hon blir 3 år den 1 januari men jag har oxå mensvärkar var månad.

• fru tok

Konstigt dock när den sitter i flera veckor! Ett par dagar kan jag köpa men veckor?!

• Nuni

Så här känner jag oxå. Har Pcos. Har även massa ÄL flytningar till och från. Har inte haft mens sen i augusti och har inte haft egen mens sen min dotter kom i april 08 utan har fått provera för att få mens.

• skånebo

Min "mensvärk" har suttit i till och från i flera veckor oxå. och hela tiden får jag för mig att mensen är på G, men icke.. Är så frustrerande, ska på ett samtal med läkaren på måndag för att diskutera resultaten på proverna som togs sist. Har haft konstiga flytningar, med lite blod i, kan detta ha varit ägglossning?? Har aldrig provat att testa mig med ÄL-stickor, har hört att det inte e så pålitligt när man har PCOS. ..

Svar på tråden Ngn men PCOs som får mensvärk utan mens??