• Anonym (fötter)

Stela fötter på morgonen??

Har sedan i somras haft otroligt stela fötter när jag stiger upp på morgonen. Efter några steg fösvinner stelheten och visar sig frst nästa morgon igen. Har tagit en del prover men inga fel. Nån annan som har detta?? Vad kan det vara? Kan tillägga att jag led av stickningar i fötterna i en månad i somras, men det försvann och ersattes av stela fötter endast på morgonen.

• Svar på tråden Stela fötter på morgonen??
  • Anonym

Anonym (fötter) skrev 2009-11-10 22:10:16 följande:

Har sedan i somras haft otroligt stela fötter när jag stiger upp på morgonen. Efter några steg fösvinner stelheten och visar sig frst nästa morgon igen. Har tagit en del prover men inga fel. Nån annan som har detta?? Vad kan det vara? Kan tillägga att jag led av stickningar i fötterna i en månad i somras, men det försvann och ersattes av stela fötter endast på morgonen.
    Är de "bara" stela? Gör de ont också?
  • Anonym (fötter)

De är nog mest bara stela. Oc jag är inte ens gammal, bara 25.

• Anonym

Anonym (fötter) skrev 2009-11-10 22:14:26 följande:

De är nog mest bara stela. Oc jag är inte ens gammal, bara 25.
    Okej, jag tänkte på hälsporre, misstänker att jag själv har det...
    Jag kan knappt gå på fötterna på morgonen för att det gör så ont... men vi verkar ju inte riktigt ha samma besvär. Men jag vet inte om hälsporre kanske kan ge enbart stela fötter som symtom...
  • Anonym (fötter)

Jag har också läst om detdär plantar fasciitis. Men det verkar som om det måste göra ont om man har det...

• Anonym (fötter)

*puffar*

Svar på tråden Stela fötter på morgonen??