Anonym (Ge mig styrka=() skrev 2009-12-02 10:40:18 följande:
Anonym (Mamma M) skrev 2009-11-11 13:38:28 följande:
Hej!! Jag får hoppat tillbaka när jag läste detta med...jag yrkar på ensam vårdnad och har samma problem som du tex...han ser samarbete som att jag skall ta hans hot på allvar och göra som han säger annars går det ut över barnen via krångel!!han krånglar med gemensamma papper...semestrar....ändrar barnens adress hos tandläkare och barnavårdcentral..skrev ej på flyttanmälan..ljuger för försäkringskassan osv osv...Men alla säger till mig att det inte kommer att lyckas!! =( Jag tycker att detta borde räcka långa vägar!!hade du bevis???
Nja, bevis o bevis...
Pappan satt ju själv o förklarade i rätten varför han ej hade skrivit på för pass o flytt, o hans förklaringar var ju inte de smartaste.
Sen hade vi en kontaktperson från Soc som lämnade över sonen emellan oss under en längre tid, o hon var nog oxå inblandad i det där med flyttanmälan vill jag minnas.
Men man får ju helt enkelt fråga pappan i rätten varför han krånglar med påskrifter osv, o så får han ge sitt svar o sen är det ju upp till rätten att avgöra vad som är det bästa i er sits.
Lycka till.