Anonym (tom) skrev 2009-11-11 18:44:50 följande:
Fick MA bekräftat i förra veckan, har sedan dess haft bruna och blodiga flytningar, går med binda förberedd på nigarafallet. Hur har det varit för er andra? behöver det komma en stor blödning för att allt ska komma ut eller kan det komma lite hela tiden? Har för övrigt inte mer ont än en mensvärk... Fick ingen medicin utan skulle bara hem och vänta ut att kroppen skulle ta hand om det själv. Ska dit igen på tisdag för undersökning.Hoppas det finns någon som kan ge mig lite svar..Kram på er alla!
jag gick men bruna fltyningar omväxlande med små blödningar i 6 veckor efter mitt MA.. så se till att dom kollar ordntiligt.. jag har åkt in å ut på sjukhuset 7 ggr ca och skrapades äntligen i går som först och hade då fortfarande rester kvar... nu ska det vara borta och hoppas kunna se frammåt så småning om.
har du inte fått någon tablett eller något för att stoppa horminerna? det fick jag när jag kom allra första gången akut.. fick sedan komma tillbaka ett dygn senare för att få slidpiller som skulle stöta ut men det gjorde det inte.. blödde dick ut en hel del hemma emellan de besöken..
hoppas på att det går så bra som det kan gå och om det inte kommer ut stå på dig och få en skrapning.. jag önskar att jag hade gjort det... detta har förstört mig psykiskt...
lycka till
kramar*