• stardream

hatar hatar hatar väckande telefonsignaler!!!!

Fy FAN vad jag HATAR DET!!!

Har hållt på att laga mat i 3 timmar, för jag har blivit avbruten av en gnällande 4-månaders bebis heeeeela tiden. Till slut vart hon så trött så jag la henne i vagnen...och vagnade och vagnade och vagnade i 45 minuter innan min övertrötta bebis äääääntligen somnade.

Och ääääntligen skulle jag få äta min efterlängtade mat. Hade precis lagt upp det på atllriken och tagit första tuggan. Vad händer??!!! Jo, den JÄVLA telefonen ringer och väcker min bebis!!! Nu kommer hon inte orka hålla sig vaken tills hon ska gå och lägga sig.

Fan jag ska hammra sönder varenda jävla teleon i hela jävla huset!!!

GGAAAAHHHHHH!!!!!!!!

• Svar på tråden hatar hatar hatar väckande telefonsignaler!!!!
  • nickefiki

Såååå skönt att jag är bebislös.

• stardream
    nickefiki skrev 2009-11-11 18:05:27 följande:
    Såååå skönt att jag är bebislös.
    njut
  • mammatalman

stäng av telefonen om din bebis inte klarar av att den ringer. Det är ju väldigt svårt för den som ringer att veta att din bebis sover just då och att hon/han vaknar av en telefon.

• nickefiki
    mammatalman skrev 2009-11-11 18:15:07 följande:
    stäng av telefonen om din bebis inte klarar av att den ringer. Det är ju väldigt svårt för den som ringer att veta att din bebis sover just då och att hon/han vaknar av en telefon.
    äh, de är nog redan sönderhamrade
  • stardream
    mammatalman skrev 2009-11-11 18:15:07 följande:
    jo, om man bara kunde komma ihåg det med...
  • stardream
    nickefiki skrev 2009-11-11 18:16:07 följande:
    äh, de är nog redan sönderhamrade
    Nej, men jag var inte långt ifrån. Kanske ska ta och hammra sönder dörrklockan med?
  • mammatalman
    stardream skrev 2009-11-11 18:19:19 följande:
    Nej, men jag var inte långt ifrån. Kanske ska ta och hammra sönder dörrklockan med?
    dörrklockan kan du tabort. Men jag undrar hur man gör för att barn ska vakna av såna ljud. Har man alltid tyst när de ska sova eller är alla barn olika o de är födda så? Jag undrar bara för jag har två barn o de har aldrig vaknat av ljud. o jag ska snart ha mitt tredje o hoppas h*n blir likadan :)
  • stardream
    mammatalman skrev 2009-11-11 18:22:53 följande:
    dörrklockan kan du tabort. Men jag undrar hur man gör för att barn ska vakna av såna ljud. Har man alltid tyst när de ska sova eller är alla barn olika o de är födda så? Jag undrar bara för jag har två barn o de har aldrig vaknat av ljud. o jag ska snart ha mitt tredje o hoppas h*n blir likadan :)
    Nej, jag har tv´n på hela dagarna, och pratar högljutt i telefon, men det är just telefonsignalen och dörrklockan som hon vaknar av...
  • mammatalman
    stardream skrev 2009-11-11 18:27:57 följande:
    Nej, jag har tv´n på hela dagarna, och pratar högljutt i telefon, men det är just telefonsignalen och dörrklockan som hon vaknar av...
    oki jobbigt
  • stardream
    mammatalman skrev 2009-11-11 18:28:32 följande:
    oki jobbigt
    ja, minst sagt...

Lycka till med ditt lilla nytilskott
Svar på tråden hatar hatar hatar väckande telefonsignaler!!!!