• Namanis

Presenttips till bästa kompis

Jag ska köpa en avskedspresent till min bästa kompis som ska flytta utomlands för en tid. Men jag vet inte vad jag ska köpa.

Hon är en rätt sprallig tjej, som gärna går i högklackade skor. Hon älskar smycken och accessoarer i alla dess former, dyra som billiga. Hon är en väldigt modemedveten tjej.

Min budget är inte alls för stor, men jag tar gärna emot tips och idéer på vad jag kan köpa, oavsett prisklass. Vi kan väl säga runt 500kr.

Jag är tacksam för alla tips! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-11 20:02
    By the way, så bor jag i Stockhom så har ni något tips om någon bra butik eller presentshop så är jag mycket tacksam.

• Svar på tråden Presenttips till bästa kompis
  • Namanis

puffar

This is my truth, tell me yours...
  • StrawberryDaquiri

Det här tipset har ju absolut inte med din beskrivining och göra men de är ändå en gullig sak. Jag köpte en liten glasängel till min kompis, en jätte lite söt. Sen köpte jag fint papper och skrev ""Min kompis namn" skyddsängel", hon blev super glad. Den låg i en fint inslagen presentbox med lite andra personliga presenter. Ex. tee från mique som heter "tack för att du finns tee" och en jätte söt magnet där det står en fin sak om vänskap! :)

Svar på tråden Presenttips till bästa kompis