Vad köpa till 5-åring i present?
Vi ska på kalas och ska köpa en present, men vad vill en 5-åring ha? kom med förslag på vad jag kan köpa.
Det är en kille.
Vi ska på kalas och ska köpa en present, men vad vill en 5-åring ha? kom med förslag på vad jag kan köpa.
Det är en kille.
puff***
Lego! Det är det enda min son vill ha när han fyller 5, om exakt en månad! Sen är iaf min kille väldigt intresserad just nu av att läsa, skriva och räkna. Har köpt en lättare, läs-skrivbok med roliga uppgifter!
Lego e alltid uppskattat hos oss...passar bra med duplo ännu till en 5-åring. Men det beror ju på i vilken prisklass presenten skall vara, lego e ju ganska dyrt.
En billigare variant e pennor, papper, pysselbok.....sånt e ju inte så dyrt men det beror ju också på typen om det går hem. Mina pojkar ääälskar att pyssla och rita, klippa och klistra....Massvis med klistermärken brukar alltid vara kul i den åldern :)
Bra ideer, tack.
Min dotter ska på 5-årskalas (till en tjej) om ett par veckor.
Tänkte köpa lite fina pärlor och nåt annat skoj.. men,
VILKEN KOSTNAD ÄR LAGOM? 75kr? 100? 50?
Jag bor i Finland så vi handlar ju med euro men jag brukar köpa för 5-7 euro, lite beroende på vad jag hittar...när man är 5 år är man ännu ganska liten så inte tycker jag det behöver vara så kostsamt, allt brukar ju bli uppskattat bara de får en present :)