Min katt kissar ner mitt hem varje gång jag dammsuger...
Nu är jag såååå fruktansvärt trött. Med två småbarn och två katter där ena katten är helt opålitlig när det gäller kissande. Hon blir så fruktasvärt rädd för minsta lilla och dammsugaren är verkligen något som skrämmer henne och därför kissar hon ner hemmet så fort dammsugaren är igång vilket resulterar i att jag knappt vågar dammsuga då jag INTE vill ha kattpiss på allting som sedan måste kastas...
Jag köpte henne när hon var 9 veckor gammal så jag vet nu i efterhand att hon var alldeles för liten och att det kan ha stor betydelse i hennes personlighet.
Det finns tyvärr inte mycket att tycka om hos henne tyvärr men jag har aldrig funderat över att hitta ett nytt hem eller dyl då jag ser henne som mitt ansvar och jag vet ju hur lågt värde katter har idag...
MEN nu orkar jag inte mer!! Jag vill inte ha henne kvar. Hon är elak och blir livrädd för minsta lilla. Jag får aldrig klippa hennes klor tex så de är jättelånga och vassa. Hon blir agressiv när man ska försöka klippa dem också blir hon ju dessutom livrädd för minsta lilla...
Så SNÄLLA någon, vad borde jag göra? Detta fungerar inte längre har jag konstaterat nu, det gör bara inte det!
Ja, hon är kastrerad så det beror ej på det.