• CeeJay

Någon som har senaste upplagan av tidningen "Chic"? Jag letar efter ett par skor...

På sidan 58 (tror jag att det var, min sambo har tyvärr slängt tidningen men jag hoppas jag memorerade rätt sida ) finns ett par klackskor längts ner på sidan i ormskinsimitation med remmar, tror att det var lite platå.

Det stod att de var från Skopunkten och kostade runt 150 kr men det måste vara FEL !! Jag har letat på nätet och hittar de inte där, och rent spontant känns både affären och priset lite off..

Någon som kan hjälpa mig och har tidningen hemma? Om inte annat så kanske ni kan verifiera att de verkligen finns på sidan 58 och att det står det jag kommer ihåg?

Jag har mailat till tidningen men inte fått något svar Är helt förälskad i skorna och vill så gärna ha ett par..

Tack på förhand!

• Svar på tråden Någon som har senaste upplagan av tidningen "Chic"? Jag letar efter ett par skor...
  • Vickan I

Jo skopunkten 149 kr, s 58 så rätt så!

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • CeeJay

Vickan I skrev 2009-11-12 12:55:39 följande:

Jo skopunkten 149 kr, s 58 så rätt så!
    Men de finns inte på skopunktens hemsida. Är det så att de kanske ha andra skor i butiken?? *fick en uppenbarelse* Hoppas hoppas för jag vill verkligen ha skorna.. Får åka dit i morgon och glutta.

Men visst låter priset lite .. *hmm* billigt?? Inte för att det är nått fel i det om det stämmer men jag blev helt tagen av skorna och tänkte mig att de skulle vara dyra..

Tack för din hjälp
  • Vickan I

De kan säkert ha saker i butik som inte finns på nätet. Ganska vanligt. Eller så har skorna inte kommit ut i butik/nätet ännu då tidningar lånar grejer för sina reportage från olika presskontor så ligger de ibland lite före.

Hoppas du hittar dem .

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • CeeJay

Mailade Skopunkten och fick svaret att Chic har lånat ett par rea-skor från FÖRRA våren, alltså nästan 2 år gamla !!! (Våren 2008).

Det tycker jag var väldigt trist gjort i en ny tidning, eller varför lägger man upp bilder på kläder och skor som inte finns kvar??

• 071001

CeeJay, det var skitdåligt av Chic. Då borde de ha skrivit, skor privata eller nåt så man inte tror att de går att köpa.

Svar på tråden Någon som har senaste upplagan av tidningen "Chic"? Jag letar efter ett par skor...