namnmössa
någon som vet var man kan få tag i de där namnmössorna som finns i vit/rosa & vit/blå? den har ett snöre med en toffs på toppen. de har hängt med i många år nu.
någon som vet var man kan få tag i de där namnmössorna som finns i vit/rosa & vit/blå? den har ett snöre med en toffs på toppen. de har hängt med i många år nu.
Åhh jag har kvar min :) Skulle vilja ha en åt min dotter med
det är inte monogramservice ni tänker på.. där kan man iallafall beställa namnmössor, även om dom inte ser ut som när jag var liten
www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/sv_SE/&Currency=SEK
jag har sett några barn med sånna där gammla mössor. såg en thea idag
tack miss colourful för tipset, ska spana in sidan
Lite OT, men sådana mössor är det många som väljer bort pga risken att någon som inte vill väl skall ropa på dem och få dem att komma med... "Thea, din mamma sa att du skulle gå till henne, hon är där borta. Skynda dig!"
Vad gammal man känner sig helt plötsligt... förr fanns det bara en modell typ den klassiska vita med rosa/blå rand och namn. Nu vimlar det av olika modeller.
Hej!
Jag är på desperat jakt efter en återförsäljare av dessa mössor!
Helst på nätet, men butiker funkar också.
Någon av er som fick reda på mer om mössorna?
Du som nämnde att du har en sådan hemma. Vad står det för fabrikat i lappen i mössan?
Maila gärna mig på jonas_ohlsson@msn.com om ni vet något, för jag kommer nog inte kunna vara så aktiv på denna sidan.
Mössan ska bli en julklapp till flickvännen, så jag vore väldigt tacksam för svar! :)