• tessilus

namnmössa

någon som vet var man kan få tag i de där namnmössorna som finns i vit/rosa & vit/blå? den har ett snöre med en toffs på toppen. de har hängt med i många år nu.

• Svar på tråden namnmössa
  • Avicularia

Åhh jag har kvar min :) Skulle vilja ha en åt min dotter med

• tessilus

jag har sett några barn med sånna där gammla mössor. såg en thea idag tack miss colourful för tipset, ska spana in sidan

• Kodia

Lite OT, men sådana mössor är det många som väljer bort pga risken att någon som inte vill väl skall ropa på dem och få dem att komma med... "Thea, din mamma sa att du skulle gå till henne, hon är där borta. Skynda dig!"

• Avicularia

Vad gammal man känner sig helt plötsligt... förr fanns det bara en modell typ den klassiska vita med rosa/blå rand och namn. Nu vimlar det av olika modeller.

• amalie79
    Kodia skrev 2009-11-12 22:09:32 följande:
    Lite OT, men sådana mössor är det många som väljer bort pga risken att någon som inte vill väl skall ropa på dem och få dem att komma med... "Thea, din mamma sa att du skulle gå till henne, hon är där borta. Skynda dig!"
    Och för tjugo år sedan hade vi alla dem, och vi blev inte kidnappade : ) men jag vet att tom polisen avråder från dessa mössor.

Jag har också min kvar!
  • tessilus
    Avicularia skrev 2009-11-12 22:30:29 följande:
    Vad gammal man känner sig helt plötsligt... förr fanns det bara en modell typ den klassiska vita med rosa/blå rand och namn. Nu vimlar det av olika modeller.
    ja det är precis den jag menar, med randen
    Kodia skrev 2009-11-12 22:09:32 följande:
    fast nu var det ju min 2åring som skulle ha den, inte en 10åring som man kan släppa lös lite mer.
  • jonas Ohlsson

Hej!
    Jag är på desperat jakt efter en återförsäljare av dessa mössor!
    Helst på nätet, men butiker funkar också.
    Någon av er som fick reda på mer om mössorna?

Du som nämnde att du har en sådan hemma. Vad står det för fabrikat i lappen i mössan?

Maila gärna mig på jonas_ohlsson@msn.com om ni vet något, för jag kommer nog inte kunna vara så aktiv på denna sidan.

Mössan ska bli en julklapp till flickvännen, så jag vore väldigt tacksam för svar! :)

Svar på tråden namnmössa