• Anonym (blomster)

HJÄLP! hur får jag bort "historik - nyligen stängda fönster"? snabbt!!!

behöver hjälp..

• Svar på tråden HJÄLP! hur får jag bort "historik - nyligen stängda fönster"? snabbt!!!
  • MamaKajsa

verktyg...internetalternativ....webbhistorik

• Anonym

gå in under verktyg, internetinställningar o rensa.
    du kan också gå in under favoriter, välj "tidigare" och deleta helt enkelt.
    lycka till

• Anonym (blomster)
    MamaKajsa skrev 2009-11-12 21:37:25 följande:
    verktyg...internetalternativ....webbhistorik
    hittar verktyg men inget internetalternativ...

kan inte ta bort "all" gammal historik, då blir han misstänksam... =)
    Mariohn skrev 2009-11-12 21:36:15 följande:
    porrsurfat? :D
    haha =)
  • Anonym (blomster)
    Anonym skrev 2009-11-12 21:37:36 följande:
    gå in under verktyg, internetinställningar o rensa. du kan också gå in under favoriter, välj "tidigare" och deleta helt enkelt. lycka till
    vars hittar jag favoriter?

använder firefox
  • Hanniz84

jag har oxå firefox..

finns "historik" längst upp åt vänster, klicka där... "visa all historik".. sen är det bara att klicka bort det du vill ta bort...

• Anonym (blomster)
    Hanniz84 skrev 2009-11-12 21:42:14 följande:
    jag har oxå firefox.. finns "historik" längst upp åt vänster, klicka där... "visa all historik".. sen är det bara att klicka bort det du vill ta bort...
    så långt har ja kommit och lyckas få bort det. men går jag sen på senast stängda fönster så ligger det kvar där.
  • Anonym (blomster)

kom på en preliminär lösning..ja öppnade en massa nya fönster och stängde ner... =)

Har kollat historiken å kollat vilka filmer min sambo väljer att se när vi inte tittar tillsammans. Intressant att kolla, ungefär det vi brukar titta på men inte riktigt i samma utsträckning som när han tittar själv. =)
    Vill ju inte att han kommer på mej bara. haha =)

Tack så mycket för hjälpen! =)

• Anonym (hej)

Hur kan man kolla vad ens kille hållit på med på datorn om han tar bort io hoistorik?

• MammaTillTvåTöser

Anonym (hej) skrev 2009-11-12 23:55:30 följande:

Hur kan man kolla vad ens kille hållit på med på datorn om han tar bort io hoistorik?
    Har han tagit bort den kan du nog inte se vad han hållit på med.
  • Anonym

Jag gjorde just detsamma, men inte för att min data-analfabet till man ska kolla utan för att det verkar pinsamt när en vän till oss hjälper till med våra datorer ibland, rensar och fixar och uppdaterar osv, inte så kul om han ser alla sidor (även om han inte skulle bry sig, eller ens tittar)

Men jag gick via "historik" och sedan raderade jag de sidor jag ville ha bort, men det lägger sig ingen annanstans så man måste tömma en papperskorg för detta också, som med mailen Flört

Något annat man kan tänka på så ens datahjälp inte vet allt om oss? Vi porrsurfar nästan aldrig - men ändå?
    Han kan ju "allt" om datorer och vi inget...

Svar på tråden HJÄLP! hur får jag bort "historik - nyligen stängda fönster"? snabbt!!!