Hur vanligt är det med huvudvärken igentligen? lite orolig att man ska gå och ha ont i huvudet på jobbet, tycker jag har det så ofta endå..:( Får ni jätte ont?
lojzans skrev 2009-11-14 11:36:58 följande:
Halloj! En till som snart ska börja! Har en dag kvar på PrimolutNor sen blir det Pergo. Höga förväntningar... Missfall i mars, diagnos PCO-s i augusti och vill bli gravid nu!
Vad tråkigt med missfall, hoppa det går bättre nu. Vad är PrimolutNor? Känner igen det namnet?
Äter själv provera för att få igång mensen och har 2 dagar kvar och sen mens och pergotime på dag 5. Tänkte att primulut verkas samma som provera.
Anna8102 skrev 2009-11-14 13:10:59 följande:
Ja det måsta fungera för jag fick ett infall att testa med ägglossningstest nu och fick utslag på CD 14, 5 dagar efter sista tabletten, läkaren sa att ägglossning skulle bli på CD 16-18 så det stämmer nog, hoppas det inte är för sent nu bara...
Vilken tur att du började testa lite tidigare så du hann se att du fick äl. Jag tänkte också börja testa långt innan läkaren sa till mig. Man vet ju aldrig med kroppen och vägrar inte chansa så man missar äl. Men samtidigt så säger man ju att när stickan ger utslag så har man äl mellan 12-24 timmar.
Bara att tuta och köra på så det ryker..;)