När ni buffar på magen, rör sig era bebisar då?
Min bebis vägrar att röra sig hur mycket jag än försöker buffa på henne men hon rör sig annars ganska mycket. Kan det vara nåt fel tror ni? Jag är v30.
Min bebis vägrar att röra sig hur mycket jag än försöker buffa på henne men hon rör sig annars ganska mycket. Kan det vara nåt fel tror ni? Jag är v30.
Det har bara hänt två gånger att jag fått en buff tillbaka. Jag tror inte det är nån fara alls!
På dagtid när jag buffar så får jag inget gensvar. Men på kvällarna när jag kommit hem från jobbet och lägger mig i soffan och buffar på magen så buffar bebben tillbaka:=)
Om du är orolig, testa att drick isvatten brukar få fart på bebisarna! Har hon inte rört sig alls??
Min buffar nästan alltid tillbaka
Jo, alltså hon buffar runt flera gånger om dagen men det är just när jag vill få lite kontakt och försöker buffa på henne som hon är helt still. En envis rackare som inte vill kommunicera men det kanske kommer senare?
min lilla sparkar tillbaka i stort sett varje gång som jag buffar på magen och det har den gjort i iaf 5-6 veckor är i vecka 31. men tror inte att det är konstigt att den inte buffar tillbaka.
på kvällen och förmiddagen buffar min ofta tillbaka däremellan vill den inte
är också i v30
Nej oftast inte, hon sparkar när hon själv känner för det