• BlommyNess12

Köpa måttband?

Vart sjutton kan man köpa ETT måttband där inte frakten ligger på 120 spänn? (för det kostar det verkligen inte att posta ETT måttband)
    har hittills bara hittat sidor där jag kunnat beställa 100, 1000, eller 10.000 åt gången.. Och visst blev det billigt att betala 23,70:- för 100 måttband, men jag behöver verkligen inte så många..

• Svar på tråden Köpa måttband?
  • The Black Lady

Det finns på alla tygaffärer.... har även sett det på Åhlens.... det finns kortare varianter gratis på IKEA....

• Juhanna

Är det inte lättare att besöka en butik och köpa  istället för att köpa på nätet

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
  • EJai

Mitt köpte jag på coop konsum för en 40kr tror jag det va

• BlommyNess12

The Black Lady skrev 2009-11-13 09:12:54 följande:

Det finns på alla tygaffärer.... har även sett det på Åhlens.... det finns kortare varianter gratis på IKEA....
    Vill inte ha IKEAS pappersmåttband till att mäta mina kroppsmått
    och sen vill jag beställa på nätet, tycker det är så bökigt att åka flera mil till affärerna i grannkommun(vi har inga här) om jag inte har något annat ärende där också..
    Men det kanske är kört med att beställa på nätet?
  • BlommyNess12
    Juhanna skrev 2009-11-13 09:14:05 följande:
    Är det inte lättare att besöka en butik och köpa  istället för att köpa på nätet
    Nej, vi har inga butiker (förutom ICA supermarket) i min stad, måste åka flera mil till andra staden, och bussarna går skitsällan, så jag handlar nästan allt jag ska ha på nätet, om jag inte verkligen verkligen MÅSTE handla "live" vilket det verkar som nu.
  • BlommyNess12
    våren1987 skrev 2009-11-13 09:14:12 följande:
    Mitt köpte jag på coop konsum för en 40kr tror jag det va
    Coolt, coop konsum har vi också här, ska knata ner dit och kika sen då om jag inte hittar något på nätet
  • jassikan

Här ex.vis:
    www.ejesgarn.se/butik/visa_produkt.asp
    22:-
    Frakt 12:-

www.sykompaniet.se/contents/sv/d112.html
    12:-
    Frakt:
    Upp till 250 gram = 25 kr
    250 - 500 gram = 36 kr
    500 - 999 gram = 48 kr
    1000 - 2000 gram = 72 kr
    Tillägg för skrymmande om brevet är mer än 3 cm tjockt = 12 kr

www.stoffochstil.se/Katalog/Sytilbehoer.aspx&articleid=15396
    9,95-19.95
    Frakt:
    Portokostnaden/paket med betalkort är 49:- och mot postförskott är 99:-

• Kodia
    BlommyNess12 skrev 2009-11-13 09:15:50 följande:
    Nej, vi har inga butiker (förutom ICA supermarket) i min stad, måste åka flera mil till andra staden, och bussarna går skitsällan, så jag handlar nästan allt jag ska ha på nätet, om jag inte verkligen verkligen MÅSTE handla "live" vilket det verkar som nu.
    Men ICA Supermarket har det säkert! Andra mataffärer, servicebutiker, billighetsbutiker mm. _kan_ också ha det.
Svar på tråden Köpa måttband?