• mysen71

ÄL sekret INNAN själva ÄL ???

Är inne på vårat 2:a försök o började med äl-test i Lördags, ska ha ÄL runt den 5/10.
    Idag, Måndag fick jag ÄL sekret men äl-testet gav inte utslag idag...

Har man stegring efter sekret eller va sjutton

Alltså får man ägglossningssekret INNAN själva ägglossningen??

*hmmm.... undrar...* (Detta är vårat fjärde barn vi försöker få till... o har glömt hur det va med dom andra, det va ju 7 år sen sist) *ler*

• Svar på tråden ÄL sekret INNAN själva ÄL ???
  • Mathilda

sekretet brukar komma några dagar före själva ÄL

• Yollis

jag hade ÄL sekret till och från i en hel vecka innan jag fick utslag på ÄL testet...

• mimi74

samma här, ca en vecka innan utslag... Fortsätt testa!

• pirri

Hej!

Min läkare sa till mig att man brukar ha ÄL-sekret i ett par dagar innan ÄL och ett par dagar efter ÄL. Men som allt annat är det olika för olika personer.......

Lycka till, håller tummarna för Er!

• mysen71

ååååh va spännande.... hade mys igår o tänkte mysa på mer imorgon o övermorn o hoppas att äl-testet visar positivt imorn när jag testar...

*hoppas....*

p.s tack alla snälla för era svar

• palmrosi

jag fick fullt utslag i dag så nu blir de myspys jag har haft lite konstiga trådar till och från!

• ajnas

jag hade ÄL-sekret på fredagen, fick positivt utslag på lördagen och gjorde positivt gravtest två veckor efter

• palmrosi

hallå! vad jag har fattat att när man får fullt utslag på äl test som jag fick i dag så har man äl inom 24-36 timmar? är de rätt? och har vi mys pys i dag och framåt så kan jag bli gravid?

• Yollis

24-48 timmar...

har ni sex nu har du 20% chans att bli gravid! (precis som oss andra)

• palmrosi

Yollis: oki då är de bara att köra på

• Yollis

Lyckatill! Jag hade ÄL den 18/9 testade positivt med ÄL testen både 16 OCH 17 jaja...
    vi sexade på som aldrig förr...och tänka sig... två veckor senare (nu) har jag mitt plus.

• Bamsesaga

Jag hade äl flytningar nästan en vecka, och 2 dar efter dom slutat, då fick jag pos på äl testet. Har 1v kvar till BIM....

• palmrosi

jag kollade med äl test i dag med och fick fullt utslag men vi kan inte mysa förens kl 21 i kväll

• mysen71

*Palmrosi* Håller tummarna att simmarna hittar fram ikväll när ni myser...

Kram Kram

• palmrosi

tack tack! de vart så att jag är hemma från jobbet! vill vara hemma och mysa på nu så jag känner att vi inte missar de här! för detta är stort för mig!

Svar på tråden ÄL sekret INNAN själva ÄL ???