• JessiWill

Bisolvon titta hit no som försöker bli gravida!!!

Hej =)
    Många kvinnor verkar plussa med hjälp av Bisolvon.. Om det är en tillfällighet eller inte det vet jag inte, men har även bekanta som plussat med hjälp av detta! Kvinnor som försökt få barn i flera år har blivit rekommenderade av sina BM att testa en sista gång innan en undersökning och plussat!
    Nu har jag och min sambo beslutat att testa detta, och vi båda 2 skall ta 3 tabletter/varje dag till äl!

Någon som själv har provat och lyckats med detta? Känner folk som gjort det? Vet några nackdelar? Eller helt enkelt tillsammans med mig vill prova att ta detta denna månad och se om vi plussar tillsammans? =D
    Hör av er tjejer!

• Svar på tråden Bisolvon titta hit no som försöker bli gravida!!!
  • Litenfisen

Vi har testat och det har lyckats - 2 ggr :o) tack vare Bisolvonet kan man ju inte vara helt säker på men vi åt båda två!!!

• Turboplingen

Hmm låter intressant!
    Men varför ska mannen ta det? =p

Om jag inte har blivit gravid nu vid denna äl ska jag nog ta mig tusan testa det =)
    Börjar man med tabletterna 1 mens dagen eller nått?

• JessiWill
    Turboplingen skrev 2009-11-14 22:07:06 följande:
    Hmm låter intressant! Men varför ska mannen ta det? =p Om jag inte har blivit gravid nu vid denna äl ska jag nog ta mig tusan testa det =) Börjar man med tabletterna 1 mens dagen eller nått?
    Bilsolvon är ett slem lösande (hostmedicin) kan man säga. Din mans soldater bor ju i "slem", även ditt sekret är ju tjockt under äl, Bisolvonet löser upp detta slem så dom kan simma igenom och upp mycket lättare ^^ Massa som lyckats Troligen pga av detta ^^
  • JessiWill
    Litenfisen skrev 2009-11-14 22:04:48 följande:
    Vi har testat och det har lyckats - 2 ggr :o) tack vare Bisolvonet kan man ju inte vara helt säker på men vi åt båda två!!!
    Va? :D Gud va fräckt ^^ På första försöket? :D
  • Turboplingen

Ahaa då fattar jag =) Ja dåså då blir det bara och inhandla vid mensen då om det inte tagit sig =) Ska dricka grapefruktjuice också =)

• JessiWill
    Turboplingen skrev 2009-11-15 09:30:21 följande:
    Ahaa då fattar jag =) Ja dåså då blir det bara och inhandla vid mensen då om det inte tagit sig =) Ska dricka grapefruktjuice också =)
    Vi skall börja med det mensens första dag =)
  • Turboplingen
    Jessiicaa89 skrev 2009-11-15 11:09:50 följande:
    Vi skall börja med det mensens första dag =)
    Ok, då får vi ta och börja med det också om den kommer =)
    Mannen dricker och jag tar tablett =p Finns inge värre än att dricka medicin!

Hur länge har ni försökt bli gravida?
  • JessiWill
    Turboplingen skrev 2009-11-15 11:54:02 följande:
    Ok, då får vi ta och börja med det också om den kommer =) Mannen dricker och jag tar tablett =p Finns inge värre än att dricka medicin! Hur länge har ni försökt bli gravida?
    Ne fy det är fruktansvärt :O Både jag o mannen tänker ta Bisolvon men i tablett form, kan inte dricka :P
    Skall troligen kanske prova Grape juice med samtidigt men har inte bestämt mig :P
    Vi är på 3e riktiga försöket nu :) Sj då?
  • Turboplingen
    Jessiicaa89 skrev 2009-11-15 11:55:41 följande:
    Ne fy det är fruktansvärt :O Både jag o mannen tänker ta Bisolvon men i tablett form, kan inte dricka :P Skall troligen kanske prova Grape juice med samtidigt men har inte bestämt mig :PVi är på 3e riktiga försöket nu :) Sj då?
    Har läst att grapefruktjuice smakar blä men vafan.. börjar bli desperat..
    Vi har försökt snart i 1 år..
  • JessiWill
    Turboplingen skrev 2009-11-15 12:10:14 följande:
    Har läst att grapefruktjuice smakar blä men vafan.. börjar bli desperat.. Vi har försökt snart i 1 år..
    Det handlar ju bara om en liten period ;P Så håll för näsan och klunka haha :P
Svar på tråden Bisolvon titta hit no som försöker bli gravida!!!