• Vanillas

Vilken åkpåse ska jag välja?

Så är vintern här och då vi sålt vår Emmaljunga försvann också åkpåsen. Så nu står jag och letar åkpåse som passar en Britax Vigour.

De som ligger högst på listan just nu är Elodie Details Denim och Babytravel Polar. Någon som har erfarenhet av dessa och kan komma med ris/ros?

( Lillkillen är 14 mån)

• Svar på tråden Vilken åkpåse ska jag välja?
  • Ia Y

Vi har en elodie details och är mycket nöjd! Vår son kan sitta/ligga och sova ute i den med endast jacka, mössa och vantar och ändå vara varm och go när vi kommer in! Finns hål för 5 punkts bälte... den är toppen!

• Vanillas

Vad har ni för vagn till den då? Eftersom jag inte sett den i verkligheten är jag osäker på hur den kommer passa till vår vagn. Hur gammal är din lilla kille? Tänkte på hur länge dom får plats i en sån påse.

• Anne69

De allra flesta åkpåsar brukar passa de flesta vagnar, så jag tror inte du ska oroa dig. Försök hitta en riktigt varm åkpåse, gärna en vindtät sådan. Och det går rätt bra att köpa begagnat också, så överväg det. Mitt första barn tillbringade hela sin andra vinter i åkpåsen, det andra gör det inte eftersom hon springer efter den stora.

Svar på tråden Vilken åkpåse ska jag välja?