• Anonym (???)

Torrorgasm ??

Min sambo och jag har ett rikt sexliv med varandra, avspänt och mysigt.
    MEN härom sisstens så fick min sambo orgasm när jag runkade honom, men ingen sperma syntes till.
    Han säger att det kändes som en orgasm men som om han inte blev "riktigt" klar.
    Vi fortsatte att mysa och smeka varandra och han fick en "riktig"orgasm som han kände sej nöjd med.
    Efter det så har han fått problem med att han får gå och kissa väldigt ofta, i tid och otid.
    Som ikväll när han tagit ett par öl kan han gå o pinka var 10e minut. och då pimplar han inte i sej utan drickerlugnt o sansat.
    Någon som känner igen sej ? Börjar bli lite orolig.

• Svar på tråden Torrorgasm ??
  • Nyfiken gul

ett besök till doktorn vore på sin plats.

Han kan ha drabbats av urinvägsinfektion eller i värsta fall någonting med prostatan.

Börja med att ringa sjukvårdsrådgivningen för tips om hur man kan dämpa besvären tills man kommer åt en doktor på måndag.

• TigerWorld

Endast 5% av satsen består av spermier. Det mesta i normala fall kommer från prostatan. Torr orgasm är tydligt tecken på att prostatan är påverkad.

Eftersom njurarna ligger en bra bit ifrån prostatan, så kan man i första hand misstänka att en eller några kotor kommit i ett felaktigt läge. Bara liten förskjutning som han inte märker själv, men tillräckligt för att skicka stressignaler till njurar och prostata.

Ett besök hos kiropraktiker är alltid bra, då kan han få alla kotorna kollade och justerade. Ju förr , desto större chans att kotorna stannar kvar på rätt plats.

Fortsätter symtomen så ta kontakt med en hälsoterapeft som kan kolla upp hormonbalans och signalsubstanser. Det lömska med symtomen är att de inte är så värst besvärliga och de flesta går och drar, med förhoppningen att det ska rätta till sig. Men men,,,vill du ha en sats i dig om 10 år så skicka iväg honom.

Svar på tråden Torrorgasm ??