• Anonym (Love It)

Har du haft gruppsex nångång?

Som frågan lyder och du som har testat berätta gärna om dina erfarenheter,
    du som skulle vilja berätta vad du skulle vilja testa och
    du som absolut inte skulle vilja testa, berätta gärna varför du inte skulle vilja testa.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft gruppsex nångång?
  • Anonym (No more)

Har provat men det var ingen hit.

• Anonym

har gjort det och är glad att jag testade - det var lite kul och rejält sexigt, men nu känner jag att jag har "been there, done that". Det var jag och tre killar... helt oplanerat, sov över hos en kille jag träffade ibland för sex, och så kom hans killkompis in och var med, sedan dök en annan kompis upp och fick vara med han med :)

Det var fotbollsvm eller nåt sånt då, därav de tre samlade killarna i samma lägenhet. Jag blev oerhört bra omhändertagen, och det är en förmiddag jag inte kommer att glömma. Men som sagt, nu är det gjort och jag har ingen vilja att göra det igen. Nu är jag gift och stadgad och är mer än nöjd med min man :)

• Anonym

Ja, med en kompis och hennes man.
    Var så packad att jag inte minns ett skit så jag kan inte uttala mig om det var bra eller inte.
    Men relationen mellan oss försämrades efteråt så det var inte värt det - oavsett.

• Anonym (Japp)

Ja, jag och min man har regelbundet gruppsex med andra trevliga människor. Brukar bli nån gång i månaden ungefär.

• LjubaviMoja

Nej och skulle inte vilja heller.

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Anonym (rebecca)

vill testa,men hur hamnar man i den sitsen?

• Anonym (jag)

Ja! Och jag vill göra om det, igen och igen och igen...
    Vi var på swingerklubb, jag och min man, och de flesta killar fick "prova" mig den natten. Jag har varit så tillbakadragen och blyg hela mitt liv och har aldrig vågat ta för mig ordentligt, sexuellt men DEN dagen släppte jag alla hämningar och bara knullade! Jag vet inte med hur många det var när natten var slut men det var det bästa sex jag nånsin har haft. Jag kan starkt rekommendera detta!!

• Anonym (fundersam)

Jag skulle vilja pröva men ärligt, jag vet inte om jag skulle gilla att min man stoppade in kuken i en annan tjej. den biten är jag inte alls med på. Eller om en annan tjej sög min man.
    Nä... jag vill nog vara den som blir omhändertagen då. Och det är lite orättvis mot min man kan man ju tycka

• redneck girl
    Anonym (fundersam) skrev 2009-11-14 12:34:58 följande:
    Jag skulle vilja pröva men ärligt, jag vet inte om jag skulle gilla att min man stoppade in kuken i en annan tjej. den biten är jag inte alls med på. Eller om en annan tjej sög min man.Nä... jag vill nog vara den som blir omhändertagen då. Och det är lite orättvis mot min man kan man ju tycka
    så tänker jag med...
Svar på tråden Har du haft gruppsex nångång?