• Aljen

    Barnmöbler, vilka har ni?

    Håller på o kollar barnmöbler till dottern, vad har ni för några?
    Bord o stolar är det vi ska köpa!
    Är så kluven om hur mycket pengar vi ska plöja ner på möbler, hur tänkte ni?

  • Svar på tråden Barnmöbler, vilka har ni?
  • Stora Havet

    Vi har köpt IKEAs lilla vita bord + 1 vit stol (modell: Kritter) och vi är jättenöjd, sonen gillar också sitt lilla bord, stolen är lite för hög för honom än. Sonen har fått ärva min lilla korgstol som han älskar - finns ju en barn-korgstol på IKEA, skulle ha köpt den om vi inte redan haft min gamla.

    Är sugen på att köpa en liten vit stol som finns anting på SIA eller affären Bonti, vit som det står "Lille Prinsen" på. Vi köper vita möbler, så kan man komplettera med glada färger på mattor, överkast och sånt. Han har inget eget rum än så länge, han är bara 1,5 år.

  • Dixie

    vi har köpt alla barnmöbler på Ikea - praktiska, bra och prisvärda!

    fast Ilva har fina barnstolar i olika pastellfärger!!

  • iolanthe

    Vi har mammutserien från ikea, runt bord och 4 stolar. Vi tänkte som så att vi inte vill betala dyra pengar för nåt som ändå kommer att användas rätt kort tid. Dom är väldigt stabila men samtidigt lätta om lekarna blir vilda och någon stol välter.

  • leyley

    Min son har också bord och stolar från Ikeas serie Mammut!
    Han har även säng och sängbord därifrån!

    Jag gillar färg :) Speciellt i mitt barns rum och lekrum!

  • Rocktroll

    Vi har inte köpt än utan blir när vi har större lägenhet då får dottern Mickis barnmöbler, dom är uuunderbara :) Har redan matta och gardiner i samma serie. Sen köper jag till inköpspris med det skadar inte ^^

  • march

    Barnens möbler är från ikea. Helt klart pris värda!!
    Bord och stolar fick vi av en vän, den billiga varianten från ikea men två stolar. Sen har vi köpt till två gröna mammut pallar.

  • Aljen

    Nu har vi bestämt oss, det blir ett bord från ikea (kritter) sen blir det 2 stolar från jabadabado i Lime grönt

Svar på tråden Barnmöbler, vilka har ni?