Anonym skrev 2012-11-08 14:42:58 följande:
Testar och hoppas att TS ser detta! Jag är inne på tredje dagen med lactal och jag har också fått ljus rosa flytningar! Det svider inte (Vilket jag vill minnas att det gjorde för 5 år sedan då jag använde det sist och då har jag inget minne av missfärgade flytningar) Jag är bara 29 och är nu jätte rädd! Varför blir det såhär? Jag gjorde cellprov för 3 månader sedan som var normalt....kan det ha sett fel på provet? Eller håller jag på att hamna i klimakteriet....Snälla hjälp för jag är så himla rädd!
Det här är en gammal tråd, men jag känner ändå att du behöver få svar. Om cellprovet var normalt så kan du släppa det, det är sjukt ovanligt att de skulle "se fel". Om provet är konstigt så får man komma tillbaka och göra om det. Och du håller med största sannolikhet INTE på att hamna i klimakteriet. Kroppen kan bråka lite, Lactal tillför endast mjölksyra och återställer underlivets naturliga ph-balans och rubbar inte hormonerna eller så.
Du behöver inte vara rädd, flytningarna kommer säkert gå över väldigt snart, och annars tycker jag du kan ringa gyn för att bli lugnad. Okej?