• Mana08

Spådam?

Är det någon som vet en BRA spådam i området falun/borlänge i dalarna?
    Och även då vad det kostar...

Finns det någon som har varit till någon omkring det området och verkligen allt har stämt in?

Kan en spådam också återge lite vad som hänt för typ ett år sedan eller så?

• Svar på tråden Spådam?
  • Hannis28

Jag vet ett jätte bra medium men hon bor i halmstad kanske för långt för dig. men där har allt till 100 % stämt och hon berättar privata grejer om än själv och ens familj utan att du sagt något, alltså sånt som det inte finns en chans i världen för henne att annars kunna veta. Har haft bekanta som tidigare absolut inte trott på sånt som medium och mest gått dit för skoj skull, men oj vad förvånade de blev snacka om att det ändrade åsikt snabbt. Ja ett äkta medium kan se både bak och fram i tiden, men fram i tiden behöver inte alltid stämma till 100 % för det är ju alltid upp till dig vilken väge i livet du väljer så hon ser ju bara en av vägarna.

• Mana08

Tack det låter spännande. Tråkigt att det var lite långt bort men det är just precis ett sånt medium jag letar efter. Behöver veta lite saker som hänt för ett år sedan och det har bland annat med personer som står mig nära som jag behöver veta svaret på.

• Hannis28

du kan gå in på hennes sida och titta jag bor själv en bit ifrån henne så en gång hjälpte hon mig över ett e-mail så du kanske kan ringa och fråga hennes hemsida: www.soulspirit.dinstudio.se
    Hon heter Eva-Lotta Karlsson och hon är upplärd av det kända mediumet Jill Petterson som hade en show på tv.

• Mana08

Tack så mycket för din hjälp. Jag har skrivit till henne nu och frågat om man kan få hjälp via mailen. Väntar med spänning på svar.

Svar på tråden Spådam?